Volg mij......

Sweet Kitty Cat

Met deze kaart doe ik mee aan de Dutchdoobadoo Challenge #42.

Als basis heb ik de Dutchdoobadoo Chape Art Chord A5 geknipt uit wit cardstock en een maat kleiner uit groen cardstock. Ik heb gekozen om met het designpapier Vintage Soul van Noor Design (Joycrafts) te werken. Ik vind dit designpapier zo mooi. 

Aan de zijkanten heb ik de Border Circles van Joycrafts laten komen, deze heb ik uit licht roze cardstock gestanst. 

Het plaatje dat ik gebruitk heb komt van het knipvel Kittens van Bella Lulu evenals de 2 teksten Kusjes en Liefs deze heb ik gemat op donker roze cardstock. 
Ik heb het plaatje met 3d tape geplakt op een van de mooie frames uit de blauwe mallen serie van Joycrafts. 

Verder heb ik de kaart opgepimpt met mooie bloemenstansjes en takjes van Joycrafts. En heb ik de mal 3D Butterflies gestanst uit het designpapier en cardstock.
Ik heb er voor gekozen om een strikje uit te stansen in plaats van lint te gebruiken.

Met de Nuvo Chrystal Drops en de Dutchdoobadoo Pearlmaker heb ik op de bloemetjes en vlinders pareltjes gemaakt. 

Om de kaart mooi neer te kunnen zetten heb ik de Cardholder van Joycrafts aan de achterkant van de kaart geplakt. 




Hieronder een overzicht van de materialen die ik heb gebruikt:

  • Dutchdoobadoo Dutch Shape Art Chord A5 470.713.162
  • Bella Lulu knipvel Kittens 3000/0006
  • Noor Design (Joycrafts) designpapier Vintage Soul 6011/0568
  • Joycrafts Cardholder 6002/0290
  • Joycrafts border Circles 6002/0986
  • Joycrafts Floral Flourishes 6002/1081
  • Joycrafts 3D Butterflies 6002/0554
  • Joycrafts Little Hapiness Flowers 6002/0774
  • Joycrafts Branches Leaves 6002/0941 en 6002/0940
  • Joycrafts Bows 6002/6205
  • Joycrafts Frame blauwe Doilie met alfabet 6002/0929
  • Nuvo Chrystal Drops Autum Red
  • Dutchdoobadoo Pearlmaker Chrystal

 

 
 


 



4 opmerkingen:

  1. Hoi Monica!
    Wat leuk dat je volger bent geworden bij mij. Ik kom altijd een tegenbezoekje brengen. En ik ben meteen volger geworden. Je kaartje is super leuk en lief. Heel mooi in de kleuren. En een anders dan anders model vind ik ook altijd erg leuk!
    Tot een volgende keer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart ! Mooi van kleuren en details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen Monica :) wat maak jij toch ook prachtige kaarten en creaties :)
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...