Volg mij......

Winter Wonderland

Dit keer heb ik een Giftbag gemaakt met de Little Woodland Adventures van Dendennis. Ik heb gekozen voor het Minty Designpapier en Heather Hedgehog en Berry Bear. 

Ik heb een Giftbag van craft gekozen van 14 x 18 cm. Tussen het cardstock en het Designpapier heb ik een leuke border van Joycrafts laten komen.

Voor de heuveltjes heb ik 3 stukken wit cardstock in verschillende groottes uitgeknipt en deze bewerkt met wit Flockpoeder. Langs de randjes heb ik 3D sneeuw gedaan.

Heather Hedgehog en Berry Bear heb ik gestanst uit de bijpassende kleuren van de Uni Colours van de Little Woodland Adventures. 

Aan de bovenkant heb ik rond de hengsels een strik van wit organza lint geknoopt samen met twee Tassels en zelfgemaakte bloemetjes. Het hart van de bloemetjes is van touw. Ik heb 2 knoopjes in het midden van het touw gemaakt en de bloemetjes er overheen geschoven. Daarna heb ik ze om het hengsels van de Giftbag geknoopt.  

Verder heb ik de Giftbag opgepimpt met allemaal leuk stansjes en heb ik het in het winter thema gehouden. 
Het pareltje om de bloem rechtsonder is gemaakt met de Nuvo Chrystal Drops.


Op het Dendennis blog kan je nog veel meer ideeën vinden die je met deze leuke stansen kan maken. 


Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen:


  • Giftbag van craftpapier van 14 x 18 cm 
  • Dendennis Little Woodland Adventures Designpapier Light Pink 6011/0580
  • Dendennis Little Woodland Adventures Uni Colours 6011/0579
  • Dendennis Little Woodland Adventures Berry Bear 6002/3121
  • Dendennis Little Woodland Adventures Heather Hedgehog 6002/3124
  • Joycrafts Sleigh 6002/2035
  • Joycrafts Happy Holidays Christmas Tree 6002/2056
  • Joycrafts Border Circles 6002/0986
  • Marianne Design Craftables CR1347
  • Vaessen Creatief Flower & Leaf 3624-505
  • Vaessen Creatief Flowers 3624-906
  • Joycrafts Fluweelpoeder 8900/0101
  • Viva Decor 3D sneeuw met glitter
  • Tonic Studio Dubbelzijdig kleefpapier 9760E
  • Nuvo Chrystal Drops Sunlit Meadow
  • Distress Ink Vintage Photo
  • Stukje touw, organza lint en parelband 

 
 

 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...