Volg mij......

Happy Birthday (Make a Card with JoyCrafts)

Deze kaart heb ik gemaakt tijdens de Make a Card with JoyCrafts op 17 september 2018.
Op het blog van JoyCrafts kan je de uitleg vinden. De link hiernaar staat onder aan deze post.

Ik heb gekozen voor de materialen van de Cardkit Lavender van NoorDesign en daarbij bijpassend cardstock gekozen. De basis is van craft cardstock 300 grams.
Aan de zijkant heb ik de bijpassende border van het frame tussen het craft cardstock en het designpapier geplakt. In het frame heb ik een plaatje geplakt dat uit de Cardkit komt.
Het lavendeltakje aan de voorkant heb ik 2 keer uitgestansd 1x in groen cardstock en 1x in lila cardstock. Op het Designpapier heb ik met de Lavendeltak stempel van Marianne Design met de Distress Ink Milled Lavender een aantal keer het bovenste deel van het takje gestempeld.

De 3D Butterflies heb ik 2x uitgestanst, de kleine in designpapier en de grote in bijpassend cardstock.

Op het watervalletje heb ik een aantal stansjes uit de beide One of a Kind Spring series geplakt en deze bewerkt met inkt. Op de bovenste heb ik een takje en een klein bloemetje geplakt.

Het bloementoefje op de rechterkant heb ik gemaakt met de Floral Flourisches large flower van JoyCrafts ik heb de 2 grootste niet gebruikt. Daarbij  heb ik nog takjes en blaadjes en andere kleine bloemetjes geplakt. Op alle bloemetjes heb ik een pareltje gemaakt met de Nuvo Chrystal Drops Wisteria Purle of de Dutchdoobadoo Pearlmaker Chrystal. 

Verder heb ik de kaart op gepimpt met ander leuke stansjes. De Happy Birthday stempel komt uit een set van Craft Sensations.



Dit link naar de uitleg van de kaart:
http://joycraftsnl.blogspot.com/search/label/Make%20a%20card%20with%20Joy%21Crafts

Hieronder vind je een overzicht van de gebruikte materialen:

  • NoorDesign Lavender Garden 6002/0591
  • JoyCrafts plaatje komt uit de Cardkit van de Lavender Garden of de knipvellen set Season's Greetings 6013/0340
  • JoyCrafts Frame & Corner 6002/0933
  • JoyCrafts Border 6002/0934
  • JoyCrafts One of a Kind Spring 6002/0700 en 6002/0503
  • JoyCrafts Lavendel 6002/0541
  • JoyCrafts 3D Butterflies 6002/0554
  • JoyCrafts Little Hapiness Flowers 6002/0774
  • JoyCrafts Floral Flourishes Large Flowers 6002/1081
  • JoyCrafts Leaf 6002/0493
  • JoyCrafts Leaves/Feathers 6002/3001
  • JoyCrafts Branche Leaves 6002/0939 
  • JoyCrafts Leave 6002/0493
  • JoyCrafts Vintage Border Swirl 6002/0162
  • Craft Sensations Clearstamps handlettering
  • Cirkelstans in 2 maten
  • Nuvo Chrystal Drops Wisteria Purple
  • Dutchdoobadoo Pearlmaker Chrystal
  • Marianne Design Stempel Lavendel CS0967
  • Distress Ink Milled Lavender, Peeled Paint en Vintage Photo
  • Versafine Imperial Purple en Vintage Sepia
  • Lint +/- 60 cm


 

 

 

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaart ! Heel veel mooie spulletjes gebruikt leuk model.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een plaatje van een kaart in mooie kleuren en prachtig papier.
    Je maakt ook hele mooie creaties.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...