Volg mij......

Vintage Love.......

Ik heb een mooie vintage tag gemaakt met de Hart Tag A5 van Dutchdoobadoo en het Vintage Soul Designpaper van NoorDesign. 

Van de 3D Butterflys van JoyCrafts heb ik de kleine uit Designpapier gestanst en de grote uit bijpassend cardstock, met de Nuvo Drops heb ik op de rug van de vlinder pareltjes gemaakt. 

Onder het frame heb ik een rechthoek geplakt van het designpapier en dat heb ik gemat op bijpassend cardstock er tussen heb ik de border Lace van JoyCrafts geplakt. 


Ik heb de Border Round van Vaessen Creatief gebruikt en hierachter heb ik 2 labels met teksten gestopt. Ik heb hier voor het Vintage Flourishes notebook van JoyCrafts gebruikt. Ik heb de teksten gestempeld met Versafine Vintage Sepia.

In het frame heb ik een plaatje van Marianne Design Vintage knipvellen gekozen.

Boven aan de tag heb ik een strik van wit organza gedaan en daarbij leuke bloemetjes gestoken. Deze heb ik gemaakt met de Flower stans van Vaessen Creatief. Ik heb deze voor elke bloem 2 keer uitgestansd en geschoven op een aantal meeldraadjes. 

Verder heb ik de tag op gepimpt met allemaal andere leuke stansjes van Joycrafts, NoorDesign en Vaessen Creatief. 

De pareltjes in de bloemen zijn gemaakt met Nuvo Chrystal Drops en de Pearlmaker van Dutchdoobadoo.




De producten van Vaessen Creatief en het knipvel van Marianne Design zijn te bestellen bij Homemade4you.nl

Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen:
  • Marianne Design knipvel Vintage VK9541
  • NoorDesign Vintage Soul designpapier 6011/0568
  • Dutchdoobadoo Dutch Shape Art Heart tag A5 470.713.153
  • Nuvo Chrystal Drops Autumn Red
  • Dutchdoobadoo Pearlmaker Chrystal
  • Vaessen Creatief Flowers 3624-506
  • Vaessen Creatief Flower & Leaf 3624-505
  • Vaessen Creatief Border Round 3624-302
  • JoyCrafts Branche Leaves 602/0939 en 6002/0940
  • JoyCrafts Vintage Flourishes Notebook 6003/0082
  • JoyCrafts Vintage Flourishes Libelle 6003/0036
  • JoyCrafts Border Lace 6002/0260
  • JoyCrafts 3D Butterflies 6002/0554
  • JoyCrafts Little Hapiness Flowers 6002/0774
  • Distres ink Vintage Photo
  • Versafine Vintage Sepia
  • Stukje Organza lint van 2,5 cm breed 
  • 15 creme Meeldraadjes 
  • Diverse tekststempels





2 opmerkingen:

  1. Opeens verschijn je in mijn leeslijst, leuk! Je creatie is echt prachtig. Ik kijk mijn ogen uit, wat veel te zien! Ik heb even terug gekeken, maar daar zie ik ook veel leuks. Den Dennis volgens mij en die kleine diertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook ontzettend mooi ! Super mooie vintage mooie kleurtjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...