Volg mij......

Playing in the snow.......

Dit keer heb ik een Giftbag gemaakt met de Little Woodland Adventures van Dendennis. Ik heb gekozen voor het Minty Designpapier en Heather Hedgehog en Berry Bear. 

Ik heb een Giftbag van craft gekozen van 14 x 18 cm. 
Voor de heuveltjes heb ik 3 stukken wit cardstock in verschillende groottes uitgeknipt en deze bewerkt met wit Flockpoeder. Langs de randjes heb ik 3D sneeuw gedaan.


Heather Hedgehog en Berry Bear heb ik gestanst uit de bijpassende kleuren van de Uni Colours van de Little Woodland Adventures. 

Van de Winter Wishes Clearstamps heb ik een aantal leuke teksten gekozen en deze met de Versafine Vintage Sepia gestempeld op stempel papier en daarna gemat op papier uit de Uni Colours papierset.

Aan het hengels heb ik een tag gemaakt, met daarop één van de buttonstamps van Joycrafts en om het hengsel heb ik een Organzalint gestrikt.

Langs de bovenkant heb ik parelband geplakt. 



Op het Dendennis blog kan je nog veel meer ideeën vinden die je met deze leuke stansen kan maken. 


Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen:


  • Giftbag van craftpapier van 14 x 18 cm 
  • Dendennis Little Woodland Adventures Designpapier Light Pink 6011/0580
  • Dendennis Little Woodland Adventures Uni Colours 6011/0579
  • Dendennis Little Woodland Adventures Berry Bear 6002/3121
  • Dendennis Little Woodland Adventures Heather Hedgehog 6002/3124
  • Cirkelstans in 2 maten
  • Joycrafts Clear Stamps Button 6410/0039
  • Joycrafts Winter Wishes Clearstamps 6410/0124
  • Joycrafts Fluweelpoeder 8900/0101
  • Viva Decor 3D sneeuw met glitter
  • Tonic Studio Dubbelzijdig kleefpapier 9760E
  • Joycrafts Stempelpapier 8011/0700
  • Versafine Vintage Sepia
  • Organza lint en parelband



 

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...