Volg mij......

Loaded Card Lovely Pink

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een voorbeeld zien van de Loaded Card, deze kaart kan je maken via de online workshops bij Noor en Zo. De basis van deze kaart is de Dutch DooBadoo Dutch Shape Art A4 XL Flag. 
Wat moet je doen?
  • Ga 12 april 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
 Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!
Dit is de eerste sneak van mijn kaartje.

Ik heb dit keer gekozen om met het designpapier Pink Petals en de bijpassende labelvellen te werken. Het leuke plaatje komt ook uit de set labelvellen. Alle randen van het papier en de meeste stansen heb ik bewerkt met de paperdestresser en daarna beïnkt met de Vintage Photo van Distress Ink. De rand bij de pocket heb ik gemaakt met de randpons Doily Edge van Veassen Creatief. Daaronder heb ik een stukje katoenen kant geplakt met daar bovenop een parelrand. De bloementoef heb ik gemaakt met de Floral Delight van Noor!Design en twee keer gestanst uit cardstock rose van Florence en uit het designpapier. Om de juiste kleuren cardstock bij mijn designpapier te kiezen heb ik gebruik gemaakt van de handige kleurenwaaier van Florence Cardstock. Ik vind dit zo handig, op deze manier bestel je via de webshop altijd de juiste kleuren cardstock bij je designpapier.
Het is uiteraard niet voor niets een Loaded Card, vandaar dat hij gevuld is met allemaal leuke labels. De linker label is gemaakt met de labelpons Eurolock van Vaessen Creatief en door de opening heb ik hetzelfde katoenen kant gebruikt als wat op de kaart geplakt is, daarna heb ik het met een stukje wit satijnlint bij elkaar gestrikt. Op het label heb ik nog een leuke label uit de labelvellen set geplakt, deze heb ik eerst gemat op cardstock in de kleur casis van Florence en voor de sier heb ik er een splitpen met een parel op gedaan. De postcard en de bingokaart komen uit de labelvellen en hoe je de lollipop insteker maakt kan je zien in de online workshop. 
Ik ben gek op vlinders en vind het altijd leuk om deze op mijn kaarten te verwerken. Sinds ik de ponsen set vlinders van Vaessen Creatief hebt ontdekt helemaal, Deze zitten in 3 maten in één set en je kan de vlinders dus heel leuk opbouwen. Ik heb op deze kaart de twee grootste vlinders gebruikt. De grootste gestanst uit cardstock en de kleinere uit het designpapier daarna heb ik met de Nuvo drops Moroccan Red ovaaltjes op het lijfje gemaakt. Met dezelfde kleur heb ik in elk hartje van de bloemen een pareltje gemaakt. 

En dan nu eindelijk mijn hele Loaded Card.......
Ik hoop dat ik je met deze kaart heb kunnen inspireren om deze leuke online workshop te gaan volgen, liefs

Nu mag je door hoppen naar Lilian, nog veel plezier met hoppen

Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen:


Dutch DooBaDoo Dutch Shape Art A4 XL Flag 470.713.156
Noor!Design Pink Petals Labelvellen 6011/0412
 Noor!Design Pink Petals designpapier 6011/0594
 Noor!Design frame Doily 6002/1141
 Noor!DEsign Floral Delight 6002/1114
 Noor!Design Labels & Tags 6002/1175
 Florence Cardstock texture kleurenwaaier 2928-999
Florence cardstock texture white 2928-097
 Florence cardstock texture casis 2928-032
Florence cardstock texture rose2928-017 
Vaessen Creatief labelpons Eurolock 21494-004
Vaessen Creatief ponsen set vlinders 2137-042
Vaessen Creatief randpons doily edge 21449-021
Nuvo Chrystal Drops Moroccan Red 689N

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart ook. Echt top

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart alweer. Zo leuk om te ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie voor de leuke reacties. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat blog hoppen toch leuk! Bij iedereen totaal andere kaart te zien terwijl de basis hetzelfde is. Ook deze is zo ontzettend mooi! Inspiratie genoeg opgedaan 😊 liefs Winnie

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...