Volg mij......

Bella Lulu Pocket Love

Hallo allemaal,

We hebben weer een super leuk nieuw Bella Lulu knipvel in de collectie namelijk Pocket Love. 

Wat moet je doen?
  • Ga op 15 april langs de blogs van alle Noor en Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug op het blog van Noor! en Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
  • Hop dus gezellig langs alle blogs van de Noor! en Zo meiden en laat een reactie achter en laat je inspireren!
Dit is de eerste sneak mijn kaartje.
Ik heb het knipvel Pocket Love van Bella Lulu gecombineerd met het mooie designpapier Felici Tea van Craft o Clock.  Voor de basis van deze kaart heb ik de Dutch DooBaDoo Dutch Shape Art Ornament A5 gebruikt. Ik heb deze eerst geknipt uit wit cardstock, één maat kleiner uit zwart cardstock en daarna nog een keer uit het designpapier. Alle randen heb ik bewerkt met de paperdistresser en daarna beïnkt met de Hickory Smoke van Distress Ink.
Onder de bloementoef heb ik eerste de takjes geplakt en daar bovenop een plukje tilantia geplakt. Voor de bloemen heb ik twee verschillende soorten bloemen stansen gebruikt. De Floral Flourishes en de Vintage Flourishes Hydrangea, beide zijn van Noor!Design. De grote bloemen zijn de Floral Flourishes, van de 7 verschillende maten heb ik de vijf grootste gebruikt. Ik heb de bloemen met water nat gemaakt en daarna in elkaar gevouwen en laten drogen. De Hydrangea bestaat uit 8 verschillende maten bloemen, op de toef heb ik drie verschillende maten op elkaar geplakt en op de Branche Leave zitten enkele losse bloemetjes. In het hart van deze bloemen heb ik met de Nuvo Drops Ebony Black pareltjes gemaakt. Tussen de bloemen heb ik van de Vintage Flourisches de varens gestoken en een aantal takjes van de nieuwe stans Vintage Flourishes Leaves.
  Onder het plaatje heb ik de doily van Noor!design geplakt en deze gemat op Florence cardstock in de kleur concrete. Op de doily heb ik het houtstructuur uit de paperpad van Felici Tea geplakt. In de linkerhoek heb ik nog een ander schattig plaatje van dit super leuke knipvel geplakt. Wat zijn ze toch schattig die konijntjes.

Dan nu mijn hele kaartje voor deze bloghop.
Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren om een kaartje te maken met dit super schattige knipvel, liefs


Je mag nu door hoppen naar het blog van Lilian en daar een leuke reactie achterlaten.

Hieronder een overzicht van alle gebruikte materialen:


Craft O Clock paperpad 15x15 cm CC-ZPM-FT-19
Dutch DooBaDoo Dutch Shape Art 470.713.154
 Noor!Design frame Doily 6002/1141
 Noor!Design Floral Flourishes 600/1081
 Noor!Design Vintage Flourishes Hydrangea 6003/0080
 Noor!Design Vintage Flourishes 6003/0091
 Noor!Design Vintage Flourishes 6003/0083
Noor!Design Branch Leaves 6002/0939
JoyCrafts Bille's Leave 6002/1248
 Distress Ink Hickory Smoke

Nuvo Chrystal Drops Ebony Black 799N 

9 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...