Volg mij......

Gift Card Easter

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een cadeau envelopje gemaakt. Mijn ouders geven mijn neefjes en nichtje altijd een cadeautje met Pasen, vroeger kregen zij altijd iets van kleding, dit is een soort van traditie bij ons in de familie. Wij, mijn broertje en zus, kregen altijd met Pasen, Kerst en onze verjaardag nieuwe kleding, om op die gelegenheid te dragen. Maar goed ik dwaal even af, de kinderen zijn nu tieners geworden en ze willen nu zelf hun kleding kopen, dus vroeg mama aan mij kan jij niet een leuk envelopje maken voor de Pasen, dit doe ik ook met hun verjaardag, de vakantie en met kerst. Dus ben ik mijn hobbykamer in getogen en aan de gang gegaan.
Uiteraard heb ik voor deze envelopjes het leuke designpapier Easter van Noor! Design gebruikt en daarbij het bijpassende knipvel Happy Easter van Bella Lulu. Hierbij heb ik de nieuwe blauwe mal Easter en de bijpassende border gebruikt op dit envelopje verwerkt. Het ovaal van het frame heb ik gemat, ik vind dat de stansen meestal op deze manier mooier uitkomen. De tekst komt ook van het knipvel van Bella Lulu en heb ik uit gestanst met de Labels & Tags stansen set van Noor!Design. De kleuren cardstock heb ik met de kleurenwaaier van Florence  uitgezocht, zo weet ik zeker dat de kleuren mooi passen bij mijn designpapier. De achterkant heb ik ook beplakt met designpapier.
Aan de onderkant heb ik de nieuwe gras border van Noor!Design gebruikt. En daarbij heb ik de leuke kattenstaarten uit de Little Happiness gebruikt. Deze heb ik uit de kleur moss van Florence gestanst en daarna met een donkerbruine brushmarker de pluimen ingekleurd. De eitjes heb ik uit verschillende kleuren cardstock en designpapier gestanst. Uiteraard heb ik ook hier weer mijn favoriete ponsen set vlinders van Vaessen Creatief gebruikt. 
De grote van dit envelopje is 9 x 9 cm. Het patroon hiervan heb ik zelf uitgetekend. Alle randen heb ik bewerkt met de paperdestresser en daarna beïnkt met de Vintage Photo van Distress Ink. 

Ik hoop dat ik je vandaag met dit cadeau envelopje heb mogen inspiren, liefs

Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen:

Noor!Design combi deal Bella Lulu Easter 3001/0028

 Noor!Design frame Easter 6002/1278
 Noor!Design border Easter 6002/1285
 Noor!Design gras border 6002/1178
 Noor!Design Little Happiness Kattenstaarten 6003/3001
 Noor!Design LAbels & Tags 6002/1175
 Vaessen Creatief ponsen set vlinders 2137/042
 Nuvo Chrystal Drops Bottle Green 682N
 Florence Cardstock texture kleurenwaaier 2928-999
Florence cardstock texture Crocus 2928-003
Florence cardstock texture Glacier 2928-046
Florence cardstock texture Mandarin 2928-013
Florence cardstock texture Moss 2928-075

1 opmerking:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...