Volg mij......

Denim & Friends

Lieve Bloglezers,

Vandaag heb ik voor jullie een cadeau envelopje met het mooie scrappapier Denim & Friends van Maja Design. Ik vind dit papier erg leuk voor mannen of voor stoere jongens, zoals mijn neefje die onlangs 15 is geworden. Het envelopje heb ik gesneden uit crème kleurig cardstock. Het designpapier heb ik gemat op de kleur maritime van Florence. Daar bovenop heb ik een stukje ribbelkarton geplakt, dit heb ik gescheurd en daarna beïnkt met Vintage Photo.
Dit cadeau envelopje heb ik gemaakt met de handige kaart en envelopmaker van Vaessen Creatief, niets meer handmatig uitrekenen en hopen dat het allemaal klopt. Het envelopje heb ik gemaakt in de maat 9,5 x 12,5 cm. De maten en hoe en waar je moet rillen staat allemaal op het bord. De button stempel komt uit een set stempels van JoyCrafts. Ik heb deze met Versafine in de kleur Vintage Sepia gestempeld op cardstock in de kleur ocean van Florence en daara gemat op designpapier Het stempelen heb ik gedaan met de stamp easy tool van Vaessen Creatief, met dit apparaat kan je meerdere keren stempelen op de zelfde plaats. De cirkels heb ik met een cirkel stansen set uit gestanst.
Het plaatje komt ook uit de collectie Denim & Friends van Maja Design. Ik heb dit gemat op de kleur hazelnut van Florence. Het randje met de basketbalschoenen komt ook van een scrapvel van Denim & Friends. Ik heb dit op cardstock in de kleur ocean van Florence geplakt, het randje heb ik met de randpons Chevron van Veassen Creatief erin geponst.
Alle randen heb ik bewerkt met de paperdestresser en daarna beïnkt met Vintage Photo. Ik hoop dat ik je heb morgen inspireren om ook eens een leuk cadeau envelopje te maken,

Liefs Monica
Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen:


Maja Design Denim & Friends scrappapier
Maja Design Denim & Friends pictures
JoyCrafts kraft ribbelkarton A4 8089/0211
Noor!Design Mixd Up filmstrips 6002/1232
JoyCrafts clearstamps Buttons 6410/039
Vaessen Creatief kaart en evelopmaker 2137-031
Vaessen Creatief Stamp Easy Tool2137-033
 Vaessen Creatief randpons Chevron 21448-020
Florence cradstock texture kleurenwaaier 2928-999
 Florence cardstock texture Maritiem 2829-054
 Florence cardstock texture Hazelnut 2928-093
 Florence cardstock texture Ocean 2928-045
Distress Ink Vintage Photo
Versafine Vintage Sepia

1 opmerking:

  1. Leuk envelopje geworden Monica! Als ik t zo zie, is t wel n hele leuke lijn voor stoere kaarten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...