Volg mij......

It's a Girl - deel 1

Lieve Bloglezers,

Vandaag van mij 2 tags met de hangtag stans Baby Bottle van DenDennis Basics. Ik ga in totaal 6 verschillende hangtags hiermee maken en er zullen meerdere posts volgen. Dit zijn de eerste 2 van een serie van 6 hangtags. Als ze alle 6 klaar zijn komen ze in een frame te hangen. Dit wordt dan een leuk cadeau om te geven op een babyshower of bij de geboorte van een baby. Ik heb gekozen voor het Little Woodland Adventures designpapier Light Pink van Dendennis. Dit frame wordt voor een meisje, maar je kan ook de Light Blue of het Mint designpapier gebruiken natuurlijk.
De basis heb ik gestanst uit wit cardstock, omdat in de stansen een mooi stikrandje is verwerkt heb ik er voor gekozen om het cardstock niet met de paperdestresser te bewerken en daarna te beïnkten. De tweede maat heb ik uit het designpapier gestanst. 
Op de ene tag heb ik Berry Bear verwerkt en op de andere Benny Bunny. Dit zijn allebei stansjes uit de Little Woodland Adventures serie van DenDennis. Je kan deze leuke diertjes in allerlei houdingen zetten en met de leuke accessoire sets kan je er dus hele leuke tags en kaarten mee maken. 
Met de tekst stempels kan je zelf leuke teksten of quotes maken. Er zijn 2 verschillende stempelsets. Ik heb hier gekozen voor de Woodland Quotes. De teksten heb ik gestempeld met Versafne inkt in de kleur Smokey Grey. Dit vind ik mooier bij het designpapier passen. Voor het stempelen heb ik de handige stamp easy tool van Vaessen Creatief gebruikt. Hiermee kan je meerdere keren stempelen op de zelfde plek, zodat je teksten mooi egaal gekleurd zijn.
Bij Benny Bunny heb ik boven de tekst de leuke voetjes geplakt. Deze stans heeft 2 maten voetjes ik heb hier de kleinste maat gebruikt.
Berry Bear heb ik de rammelaar in haar handen gegeven. Het effen papier dat ik gebruikt heb voor deze 2 tags komt uit de Uni Colours set van de Little Woodland Adventures.
Zowel Benny Bunny als Berry Bear hebben een bloemtje naast het oor. Dit bloemetje komt van de Little Hapiness flowers van Noor!Design. Op het bloemetje heb ik met de Nuvo Drops Simply White een pareltje gemaakt.


Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met deze leuke tags. Hou mijn blog en/of Facebookpagina in de gaten voor de volgende 2 hangtags,

 liefs Monica 

Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen,

DenDennis Little Woodland Adventures designpapier Light Pink 6011/0580

 DenDennis Little Woodland Adventures Uni Colours 6011/0582
 DenDennis Little Woodland Adventures Berry Beer 6002/3121
 DenDennis Little Woodland Adventures Benny Bunny 6002/3126
 DenDennis Little Woodland Adventures Baby Bottle-Rattle 6002/3132
 DenDennis Little Woodland Adventures Baby Pacifiër-Bib 6002/3135
DenDennis Little Woodland Adventures Baby Feet 6002/3133

 DenDennis Little Woodland Adventures clearstamps Woodland Quotes 6410/0513
DenDennis Basics Hangtag Baby Bottle 6002/1274 
 Noor!Design Little Happiness Flowers 6002/0774
 Versafine inkt Smokey Grey
 Nuvo Chrystal Drops Simply White 651N
 Vaessen Creatief Stamp Easy Tool 2137-033


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...