Volg mij......

Out of Africa

Lieve Bloglezers,

Vandaag gaan we even op safari met het super gave designpapier Out of Africa van Noor!Design, Als gastdesigner van Noor en Zo heb ik de onlineworkshop van de Loaded Card mogen maken, ik vind dit zo een te gek model kaart. Dus heb ik hem vandaag voor jullie in een wat stoerdere variant gemaakt. 
De basis van deze kaart wordt gemaakt met de Dutch DooBaDoo Dutch Shape Art Xl Flag. Ik heb deze gesneden uit zwart cardstock en een maat kleiner uit de zebraprint van de papierset Out of Africa. Om het iets speelser te maken heb ik er een zwart/wit stipje bij gecombineerd, deze komt uit mijn eigen voorraad. Het plaatje komt uit de knipvellen set Animal Greetings van Noor!Design. 
Deze heb ik met een cirkel stans uit gestanst en op de doily geplakt. Dit is een stans van Noor!Design, hier zitten ook een aantal maten cirkel stansen bij. De border is van de zelfde serie als het frame, beide heb ik uit wit cardstock gestanst. 
Uiteraard mogen er op deze kaart geen bloemen ontbreken. Ik heb gekozen voor de Sunflowers van JoyCrafts. Deze heb ik uit gestanst in designpapier en zwart cardstock. Het hartje heb ik uit wit cardstock gestanst en daar na een beetje beïnkt met de Hickory Smoke van Distress. 
De blaadjes heb ik uit cardstock in de kleur Fern van Florence gestanst en daarna beïnkt met de Peeled Paint van Distress. Dit heb ik ook met het varenblad en het takje gedaan. Over de pocket heb ik een stukje wit weblint geplakt en daar over een leuk zwart/wit lintje, deze zelfde combinatie heb ik ook bij de tag gebruikt.
In de pocket heb ik een label en een envelopje gestopt. Het label heb ik gemaakt met de label pons Eurolock van Vaessen Creatief. Ik heb hiervoor zwart cardstock gebruikt en daarna heb ik er een stukje wit cardstock op geplakt, hier kan je dan je verjaardags wens of je naam opschrijven. Het envelopje heb ik gemaakt met de kaart en envelopmaker van Vaessen Creatief. De label heb ik gemaakt met de cirkel stansen die bij de Noor!Design mal Doily zitten. De stempel is van de Buttons set van JoyCrafts. Ik heb de tekst gestempeld met Onyx Black van Versafine. Alle randen heb ik bewerkt met de paperdestresser en daarna beïnkt met de kleur Hickory Smoke van Distress.
Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met deze leuke Loaded Card, liefs Monica 

Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen,
Noor!Design knipvellen Animal Greetings 6013/0341
Noor!Design designpapier Out of Africa 6011/0503

Dutch DooBaDoo Dutch Shape Art 470.713.156
Noor!Design Doily 6002/1141
Noor!Design border 6002/1142
JoyCrafts Sunflower 6002/0452
Noor!Design Branche Leaves 6002/0939
Noor!Design Little Hapiness flowers 6002/0774
Noor!Design Labels & Tags 6002/1175
Noor!Design Vintage Flourishes 6003/0083
JoyCrafts Clearstamp Buttons 6410/0039
Dutch DooBaDoo Pearl Maker Anthracite 9110 285
Nuvo Chrystal Drops Simply White 651N
Distress Ink Hickory Smoke
Distress Ink Peeled Paint
Versafine Onyx Black
Vaessen Creatief kaart en envelopmaker 2137-031
Vaessen Creatief labelpons Eurotag 21494-004
Vaessen Creatief hoekpons 2137-037

Vaessen Creatief Stamp Easy Tool 2137-033



3 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...