Volg mij......

Hieperdepiep

Lieve Bloglezers,

Vandaag van mij een leuk cadeau envelopje. Deze heb ik in opdracht gemaakt van mijn tante voor een jongetje van 7. Ik heb hiervoor het leuke designpapier Let's Party van Noor!Design gebruikt en het daarbij passende knipvel Let's Party van Bella Lulu.
Om het envelopje te maken heb ik de kaart en envelopmaker van Vaessen Creatief gebruikt, wat een super handig apparaat is dit. 
De basis heb ik gesneden uit wit cardstock en daarna het designpapier gemat op de kleur Mountain Lake van Florence. Het plaatje en de teksten zijn van het leuke knipvel Let's Party van Bella Lulu. Ik vind het zo leuk dat deze knipvellen qua kleur zo mooi passen bij het designpapier. Voor de tags van de teksten heb ik de stansen set Labels & Tags van Noor!Design gebruikt. Deze heb ik gestanst uit designpapier en daarna gemat op wit cardstock. De border met cadeautjes is een al wat oudere stans van Noor!Design. Net als de ballonen, deze heb ik meerdere keren uitgestanst en opgebouwd tot een 3D versie. 
Het frame is ook al een wat oudere van Noor!Design, maar deze blijft zo leuk, hier zit ook een leuke Happy Birtday stans bij. Het frame heb ik uit gestanst in designpapier en daarna gemat op de kleur Honey van Florence. Om de juiste kleuren te bepalen voor bij mijn designpapier gebruik ik de super handige kleurenwaaier van Florence, zo heb je altijd de juiste kleur cardstock. 

Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met dit leuke cadeau envelopje,
liefs Monica


Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen,
Noor!Design designpapier Let's Party 6011/0609
Vaessen Creatief kaart en envelopmaker 2137-031
Noo!Design frame
Noor!Design Labels & Tags
 JoyCrafts Let's Party 6002/0426
JoyCrafts Presents 6002/0351
Florence Cardstock texture Kleurernwaaier 2928-999
 Florence cardstock texture Moutnain Lake 2929-062
 Florence cardstock texture Honey 2928-006


1 opmerking:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...