Volg mij......

Diamond foldcard

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we een super gave bloghop met de online workshop van de "Diamond Foldcard".

** klik hier om deze online workshop te bestellen **

Wat moet je doen
  • Ga 29 april 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
  • Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!
Dit is de eerste sneak van mijn "Diamond Foldcard"
Voor deze kaart heb ik het mooie Roses & Polka Dots designpapier van Noor!Design gebruikt. De basis van deze kaart heb ik gesneden uit off-white cardstock. Voor het snijden en rillen is het makkelijk als je een snij en ril tool hebt, zelf heb ik die van Tonic Studio en deze vind ik erg fijn.
Voor het ovale frame en de border heb ik de Sophi van Noor!Design gekozen en beide heb ik 2 keer gestanst uit dezelfde kleur cardstock als mijn basis. Het designpapier voor de balk over het achterste deel heb ik gemat op de kleur Cassis van Florence. Om de juiste kleuren cardstock te kiezen gebruik ik de super handige kleurenwaaier van Florence."
Op mijn kaart heb ik de prachtige Dahlia van Noor!Design 2 keer verwerkt. Dit is één van mijn favoriete bloemen, ook in het echt. Ik heb de blaadjes van de bloem uit 3 kleuren Florence cardstock gestanst.  Het hart van de bloem heb ik uit designpapier gestanst. Onder de bloem komt de Branch Leaves klimop te voorschijn met daarop de Little Happiness Flowers, deze heb ik uit 2 verschillende designpapiertjes gestanst en op de bloem heb ik een pareltje gemaakt met de Nuvo drops Buttermilk.
Aan de rechterkant heb ik een label gemaakt door 2 verschillende maten cirkelstansen te gebruiken. Op de kleinste heb ik een van de stempels van de Buttonstamps van Noor!Design gebruikt. Ik heb deze gestempeld met Versafine Vintage sepia, om goed te kunnen stempelen heb ik destempelhulp van Vaessen Creatief gebruikt. De grootste cirkel heb ik uit designpapier gestanst en daar dan de kleine met 3D tape opgeplakt. De lintjes eronder zijn ook van designpapier en hier heb ik een stans voor gebruikt uit de Labels & Tags van Noor!Design en deze door midden geknipt.  
De plaatjes komen uit mijn eigen voorraad. De vlindertjes heb ik geponst met mijn favoriete ponsen set vlinders van Vaessen Creatief. Op de lijfjes van de vlinders heb ik met de Nuvo drops Buttermilk een ovaaltje gemaakt. Aan de linkerkant heb ik uit de Vintage Flourisches serie de pauw geplakt. Ik miste nog iets en ging even struinen tussen mijn stansen en kwam deze tegen. Dat is een  leuke stans voor mijn vintage "Diamond Foldcard"dacht ik. 
Alle randen van de kaart heb ik bewerkt met de paperdestresser en daarna beïnkt met Vintage Photo.

Hieronder dan mijn hele "Diamond Foldcard"
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om ook de "Diamond Foldcard" van deze leuke online workshop te maken, liefs
Je mag nu door hoppen naar Lilian en daar een leuke reactie achter laten.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 
 
 
 
 
 

 
  


8 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...