Volg mij......

Afternoon Tea

Hallo allemaal,

Ook ik heb het pyramide doosje van Thera gemaakt tijdens de online workshop van 2 april. Ik heb voor dit leuke doosje het Afternoon Tea designpapier en het Afternoon Tea knipvel van Bella Lulu gebruikt.  Het designpapier is echt één van mijn favorieten. Ik ben sowieso gek op het alles met het Afternoon Tea thema. Ik heb het doosje gevuld met de pyramide zakjes van Lipton, maar je kan er natuurlijk van alles in cadeau geven.
Klik hier als je dit mooie designpapier wilt bestellen.

Zoals jullie inmiddels wel van mij gewend zijn, ben ik gek op bloemen en hou ik van lekker vol opgepimpte projecten. Ook op dit doosje zitten lekker veel bloemen en de leuke stansjes uit de Afternoon Tea serie. De kopjes, schoteltjes en het theepotje heb ik voor ik het uit de stansen haalde eerst bewerkt met Vintage Photo inkt. Hierdoor krijg je meer diepte in de stansjes. Tussen de kopjes, schoteltjes en het theepotje heb ik de blaadjes van de Branch Leaves gestoken en daarop dan weer de leuke bloemetjes van de Little Happiness flowers. 
Het leuke plaatje komt van het knipvel Afternoon Tea van Bella Lulu, net als de tekst aan de voorkant van het doosje. Het frame is al een wat oudere stans van Mery's. Dit is een kleiner frame, waardoor het precies op mijn pyramide doosje past. De kopjes aan de voorkant van het doosje heb ik uit het designpapier gestanst. 
Verder het ik de varens uit de Vintage Flourishes gebruikt en de mooie bloem Floral Delight. Ik heb alle randen bewerkt met de paperdestresser en daarna beïnkt met de Vintage Photo inkt. Op alle bloemetjes heb ik met de Nuvo Drops Simply White en Carnation Pink pareltjes gemaakt. De kleuren cardstock die ik voor de bloemen en andere stansjes heb gebruikt zijn; Rose, Steel en Cupid. Deze zijn van het merk Florence en heb ik uitgezocht met de handige kleurenwaaier van Florence. 

Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met dit leuke pyramide doosje van Thera, liefs
Wil je ook dit leuke pyramide doosje maken klik dan op de link, hier vind je ook het boodschappenlijstje Pyramide doosje met Thera.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Nou zeg! Dat is leuk!!! Een piramide voor de theezakjes van Lipton! Echt enig! En zoveel te zien! Dat inspireert zeker!

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...