Volg mij......

Lavender Hills - Bloghop Borduurring

Hallo allemaal,

Vandaag een super leuke bloghop met de nieuwste hype van dit moment, het pimpen van een borduurring. 
  • Ga 26 april 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
  • Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!
Dit is de eerste sneak van mijn gepimpte borduurring.
Ik heb gekozen voor een borduurring van 20 cm. Voor het pimpen heb ik de borduurring eerst wit gemaakt met Gesso van Dutch DooBaDoo en daarna beïnkt met de Vintage Photo inkt. Het designpapier dat ik heb gekozen is het mooie Lavender Hills designpapier van Craft O'Clock. Ik heb met beide paperpads gewerkt. Voor de achtergrond heb ik een vel gekozen uit de paperpad van 30,5 x 30,5 cm, ook het plaatje komt uit deze paperpad. Verder heb ik met de paperpad van 15,2 x 15,2 cm gewerkt. 
Aan de rechterkant heb ik van Dutch DooBaDoo de Dutch Card Art Birdhouse gebruikt. Ik heb deze uit Florence cardstock Concrete geknipt en daarna met verschillende designpapiertjes beplakt. Het dakje van het vogelhuisje heb ik eerst nog een keer uit Florence cardstock Clematis geknipt en daar dan het designpapier opgeplakt, dit heb ik in zijn geheel met 3D tape op het vogelhuisje geplakt. Om de juiste kleuren van het cardstock te bepalen gebruik ik de handige kleurenwaaier van Florence. 
Verder heb ik het vogelhuisje gepimpt met leuke Noortjes en stansen van Joycrafts en mijn favoriet de vlinderponsen van Vaessen Creatief. De papieren bloemen komen uit mijn eigen voorraad. Onder de bloemen toef heb ik een plakje tilantia geplakt. Op de Branch Leaves van Noor!Design heb ik nog de kleine bloemetjes uit de Little Hapiness Flowers geplakt. Op deze bloemetjes heb ik een pareltje gemaakt met de Nuvo Drops Wisteria Purple. Deze kleur heb ik ook op de lijfjes van de vlindertjes gebruikt.
Aan de linkerkant heb ik ook weer een mooie toef met papieren bloemen gemaakt, ook deze komen uit mijn eigen voorraad. De takjes zijn beide van Noor!Design en heb ik in verschillende kleuren groen cardstock uit gestanst. Tussen de bloemen toef heb ik ook de nieuwe Vintage Flourisches Branches gestoken, deze heb ik uit gestanst in Florence Cardstock Purple en uit designpapier.
In het midden van de borduurring heb ik een plaatje geplakt dat uit de grote paperpad Lavender Hills van Craft O'Clock komt. Half over en onder dit plaatje heb ik het ronde vlinder frame van Noor!Design gebruikt.Ik heb deze gestanst uit Florence cardstock concrete en daarna gemat op off-white cardstock. Ik heb het frame door de helft geknipt en daarna verwerkt rond mijn plaatje. Het plaatje is gemat op Florence Cardstock Clematis. 
Bij dit frame zit ook een apart stansje met bloemetjes die weer passen op de bloemen in het frame. Deze heb ik uit de zelfde kleur cardstock gestanst en daarna heb ik er een bloemetje uit de Little Happiness Flowers opgeplakt, deze heb ik uit gestanst in designpapier. Verder heb ik mijn borduurring nog gepimpt met leuke Noortjes, stansen van JoyCrafts en de vlinderponsen van Vaessen Creatief. Op alle bloemetjes heb ik een pareltje gemaakt met de Nuvo Drops Wisteria Purple en met deze kleur heb ik ook een ovaaltje op de lijfjes van de vlinders gemaakt. 

Dan nu eindelijk mij hele borduurring

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om ook eens zo een leuke borduurring te pimpen, liefs

Als laatste mag je nu terug naar het blog van Noor en Zo en daar een leuke reactie achter laten.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 


11 opmerkingen:

  1. Heel mooi Monica! Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend gaaf om het vogelhuisje erop te gaan verwerken! Prachtig papier in schitterende kleuren!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig met het vogelhuisje van DDD erop verwerkt en prachtig papier! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook een super creatie is dat geworden klasse hoor gr.gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave creatie Monica, ben hier echt helemaal weg van. gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om deze enthousiaste reacties te lezen. Ik hoop dat ik ook van jullie gepimpte borduurringen ga tegen komen binnenkort. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtige creatie, schitterend met dat vogelhuisje en al die bloemetjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...