Volg mij......

Afternoon Tea - Giftbox

Hallo allemaal, 

Dit is mijn uitvoering van de kit Afternoon Tea. Ik heb van het transparante doosje een theedoosje gemaakt.



Om de hexagon op het dekseltje op maat te krijgen heb ik het doosje op zijn kop (zonder dekseltje) om getrokken en rond om 2 mm kleiner gemaakt. Het designpapier heb ik weer 1 mm kleiner gemaakt dan het cardstock. Voor de binnenkant van het dekseltje heb ik de zelfde maat voor het cardstock gebruikt als bovenop.


Om het onderste deel van het doosje heb ik een reep designpapier geplakt van 26x2,2 cm. Daar overheen heb ik kant geplakt. Aan de voorkant een label uit de labelvellen en de cijfers zijn van Balloon Digits van Jocelijne Design


Op de deksel van het doosje heb ik de rolbloemen van Bille's rolling flowers geplakt. Deze heb ik vast geplakt met het lijmpistool. Het leuke label komt uit de labelvellen.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, vergeet niet ook volger te worden.


De video van deze kit is nu terug te zien op het YouTube kanaal


De gebruikte Hobbizz kit kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in de webshop.)



5 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...