Volg mij......

Purrfect Kitties - Lizzy

Hallo allemaal,
Met de kit Purrfect Kitties heb ik een leuk mini boekje gemaakt. Helaas is deze kit uitverkocht, maar als je van Dutch Doobadoo de Dutch Card Art Ticket hebt kan je dit leuke boekje ook met een ander kit maken.


Ik heb de Dutch Doobadoo mal verlengt  door er één deel aan te tekenen. Dit heb ik twee keer gedaan, zodat je twee stukken hebt die uit drie delen bestaan. Bij een één van de twee knip je de plakstrook weg. In de video leg ik uit hoe je dit dan aan elkaar plakt en het mini boekje opbouwt. Aan de voorkant heb ik een strook van 4 x 8,5 cm van designpapier geplakt. En uiteraard zit de Mon Ami Lizzie aan de voorkant te pronken met een mooi parelkettinkje om. In de Video leg ik uit hoe je Lizzie opbouwt.


Aan de linkerkant komt een pocket van designpapier en deze heb ik schuin weg gesneden van 5 cm naar 2,5 cm. Aan de rechterkant heb ik een strook designpapier van 4 x 8,5 cm geplakt. Hier komt Lizzie ook weer terug.


In drie pockets zit een label die ik gemaakt heb met de Dutch Doobadoo mal. De op ene kleinste maat knip je uit in cardstock en de kleinste in designpapier, deze plak je op elkaar. Om de labels makkelijk uit de pockets te halen heb ik de labels tussen twee rondjes designpapier geplakt en daarop een label uit de labelvellen. Aan de linkerkant heb ik 2 stroken designpapier geplakt van 8,5 x 6 cm en 8,5 x 1,5 cm. Ook hier zie je Lizzie weer terug. Aan de rechterkant heb ik een pocket gemaakt van 8,5 x 6,5 cm en op de tweede van rechts een pocket in de lengte van 3 cm breed, het sierrandje komt uit de lablvellen van de Purrfect Kitties. Voor de basis van alle pockets heb ik de Dutch Doobadoo mal gebruikt. 


De tweede van links is de achterkant van het boekje en hier heb ik een strook designpapier van 8,5 x 4 cm geplakt. Alle labels, kaartjes, tags en het plaatje komen uit de labelvellen van de Purrfect Kities. In het filmpje hieronder laat ik zien hoe het mini boekje is geworden.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...