Volg mij......

Piano - Pockcard

Hallo allemaal,
Zondag 18 oktober hadden  wij weer een super gave marathon. Dit keer zijn we allemaal aan de slag gegaan met een kerst kit. Ik heb tijdens mijn live de kit Piano en de kit Designpapier A4 (Assorti-mix) gebruikt. Ik heb met de piano mal van Dutch Doobadoo een leuke pocketkaart gemaakt die je dicht kan strikken. Deze super leuke Dutch Doobadoo mal zit bij de kit Piano.


Op de voorkant heb ik een extra mat laag toegepast om meer contrast te creëren. De leuke no-end rand stans Merry Christmas heb ik uit glitterkarton gestanst. De uiltjes en het tekst labels zitten op het Bella Lulu vel Uilen & Gnomes deze zit ook in de kit Piano.


Om iets meer ruimte te creëren heb ik bij het knippen van de Dutch Doobadoo mal de midden lijn 0,5 cm verlegd, zodat er een ruggetje in het midden van de kaart ontstaat. Aan de linkerkant heb ik een paar leuke hertjes en boompjes geplakt, deze stansen zitten niet in de kit, maar we hebben allemaal wel een stans van een leuk boompje of hertje in huis. Aan de rechterkant heb ik de vleugel van de Dutch Doobadoo mal nog een keer uitgeknipt uit zwart cardstock om er een pocket van te maken. De tekst Let it Snow zit bij de mal Silent Night - Let it Snow. De letters zijn zo fijn dat het het makkelijkst is om deze met de Glue-sheets van JoyCrafts op te plakken, zo krijg je geen lijmresten te zien op je kaart. Van de lijmvellen hebben wij ook een leuke kit, hier zit ook de Stick Pick Tool bij en 3 reserve punten voor deze tool. In de live heb ik laten zien hoe je de stans met de tekst Merry Christmas heel leuk op kan bouwen.


Op de rechterkant heb ik ook nog een paar leuke hertjes geplakt. En op de piano toetsen de cirkel van dezelfde stans als aan de achterkant, maar dan zonder de tekst Merry Christmas. In plaats daarvan heb ik er twee leuke uiltjes van het Bella Lulu knipvel op geplakt en een takje geknipt uit wit glitterkarton uit de kit Jilliez Glitterkarton.


In de pocket zit een kaartje van zwart cardstock van 13,5x13,5 cm en van het designpapier is de maat 13x13 cm. De strook cardstock in het midden is 13,5x5 cm en van het designpapier 13,5x4,5 cm. De tekst en de gnoom  komen van het Bella Lulu knipvel. De tekst heb ik gemat op groen cardstock en daarna op zwart cardstock. 


Op de achterkant van de kaart heb ik ook nog een strook designpapier geplakt en deze heb ik eerst gemat op cardstock. De strook cardstock is 14x5 cm en van het designpapier 14x4,5 cm. 


Op de kaart heb ik overal leuke sequins geplakt met de super handige Sticky Pick Tool van JoyCrafts.

 Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 



De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...