Volg mij......

Baby's First X-Mas- Album

Hallo allemaal,

Donderdag 28 oktober heb ik tijdens de LIVE een album gemaakt met de Jilliez Album Creator. Ik heb er een Baby's eerste kerstalbum in traditionele kerstkleuren mee gemaakt.  


Om wat meer ruimte te creëren voor het dichtstrikken van het album heb ik aan de korte rechte kant bij alle pagina's 1,5 cm aan geknipt. Op 1,5 cm vanaf deze rechte korte kant heb ik een rillijn geplaatst. Met de gaatjesmaker heb ik in alle pagina's twee gaatjes gemaakt om het lint door heen te halen. 

Dit album vind ik leuk om er foto's van de eerste kerst van je baby of kleinkind in te verwerken. Ik heb er leuke plaatjes uit de kit Noor! knipvellen in verwerkt. De hulstblaadjes en besjes aan de linkerkant zijn van de stans uit de kit Guirlande. 


Op de linker pagina heb ik wat boompjes en hertjes geplakt. Deze zitten niet bij de kit, maar we hebben allemaal wel een stans van een boompje of hertje in huis denk ik. Op de rechter pagina heb ik de stans Guirlande opgebouwd uit 3 kleuren. Ik heb deze stans uit wit, rood en groen cardstock gestanst. De witte heb ik in zijn geheel opgeplakt, bij de groene de blaadjes ertussen uitgeknipt en bij de rode de besjes er vanaf geknipt. Op een aantal pagina's heb ik een leuke stempel met een Nederlandse kerst tekst geplaatst.


Op de linker pagina heb ik uit hetzelfde vel designpapier de kerstballen geknipt en deze met foamtape opgeplakt, zodat je een 3D effect krijgt. Aan de rechterkant weer wat hulstblaadjes en besjes en een leuk plaatje uit de kit Noor! knipvellen. 


Op laatste linker pagina zit weer een leuk plaatje en een paar hertjes. Aan de bovenkant een mooie ijspegelrand. 


Op de laatste rechter pagina heb ik ook Guirlande gebruikt. Deze eerst weer in 3 kleuren uit gestanst, daarna in drieën geknipt en verdeeld aan de bovenkant van de pagina. Dit keer heb ik de rode in zijn geheel gebruikt, van de groene de blaadjes geknipt en van de witte de besjes. 


Met de pons die bij de kit Envelopmaker zit heb ik de hoekjes gemaakt waar je de foto's of plaatsjes in kan schuiven. Ik heb vierkantjes van 5x5 cm uit cardstock gesneden en uit designpapier van 4,5x4,5 cm. Deze heb ik door de helft gesneden en dan op de lange kant de notch van de pons gebruikt en de hoek afgerond met het corner gedeelte. In de video laat ik zien hoe ik dit gedaan heb. 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)










1 opmerking:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...