Volg mij......

Hug in a Mug

 Lieve Bloglezers,
Woensdag 10 maart heb ik met de toffe kit Hug in a Mug deze leuke Slimiline Foldcard gemaakt. Ik heb hier ook het gave Fluweeelkarton bij gebruikt. Ik gebruik dit regelmatig op mijn kaarten, het geeft zo een leuk effect.

Wil je deze leuke Slimline Foldcard ook maken dan heb je een stuk kraft nodig van 29x22,5 cm. Deze ril je op de lange kant op 5,7 en 16, 7 cm en op de korte kant op 7 cm. Dan meet je vanaf de rillijn op 7 cm vanaf de korte kant nog 8 cm naar beneden en zet hier een streepje In de video laat ik zien hoe je dan verder gaat. Van cardstock heb je de volgende maten nodig 4 stuks van13,5x5.2 cm, 2 stuks van 10,5x7,5 cm en 1 stuk van 10,5x20,5 cm. Voor het designpapier haal je 5 mm van de maten van het cardstock af.

Op het middelste deel aan de binnenkant van de kaart heb ik een leuke compositie gemaakt met diversen delen van het frame Angel van Noor!Design en de border Angel van Noor!Design.

Ook de leuke mal Stuctape uit de Mixed-Up serie van Noor!Design heb ik hier verwerkt. Met mask stencils kan je ook heel leuk embossen en deze daarna beïnkten. 


Aan de voorkant op het bovenste deel heb ik een toefje gemaakt met de Vintage Flourishes koffiebeker, takjes met de Guirlande van Noor!Design en bloemen en besjes uit de set Artificial Flowers. De koffiebeker heb ik uit verschillende kleuren Fluweelkarton gestanst. 



Aan de voorkant heb ik ook weer delen van het mooie Angel frame en de Angel border van Noor!Design gebruikt. Onder de koffiebeker een stukje Stuctape in kraft. 



In de kit Sweet Herbs zit de stempelset Buttons. Op mijn kaartje heb ik twee leuke button stempels gebruikt. Ik heb deze gestempeld met de Finesse Waterproof inkt in de kleur Rustic Brown.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...