Volg mij......

Hobbizz Bloghop - Krijtpapier + Schuurblokje

Lieve bloglezers,
In de bloghop van vandaag gaan alle Hobbizz meiden aan de slag met het leuke chalk papier van Joy!Craft. Je kan er zulke leuke dingen mee maken. Ben je al nieuwsgierig? Hop dan gezellig een rondje mee. 

** klik {HIER} om de kit te bestellen **

Wat moet je doen?
  • Ga 22 mei 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!


 Bij  mijn uitvoering voor de bloghop met de Kit Krijtpapier + Schuurblokje heb ik mijn nieuwe favoriete kit Sweet Romance gebruikt. Op mijn kaartje heb ik een aantal dingen gebruikt uit mijn LIVE van 11 mei. De basis van mijn kaart is van krijtpapier, de maat is 11 x 20.5 cm, de randen hiervan heb ik met het schuurblokje opgeschuurd. Het cardstock daarop is 9 x 18.5 cm en het Designpapier weer 0.5 cm kleiner dan het cardstock.


Op mijn kaartje heb ik ook weer de mooie bloem Charlotte uit de Kit Gefeliciteerd gebruikt. 


Ook op deze kaart mocht de Buckle niet ontbreken, wat vind ik die leuk om op mijn kaartjes te verwerken. Onder de Buckle heb ik de stans van de banner uit de Kit Labels & Tags geplakt. Het strookje papier is 1 cm breed dat door de buckle gaat. De tekstwolk komt van het knipvel BFF van Bella Lulu.


Ook de super gave plaatjes van het knipvel BFF van Bella Lulu uit de Kit Sweet Romance heb ik op mijn kaartje gebruikt. Deze heb ik in één van de cirkels van de mal Angel van Noor!Design geplakt. De Angel mal heb ik gemat op donkergrijs cardstock. Ook dit blijft een toffe en veelzijdige mal. 

Uit de Kit 3 Dutch Doobadoo Slimline Mask stencils heb ik de Mandala gekozen en deze met het schuurblokje opgeschuurd en uitgeknipt. 


De Mandala heb ik aan de linkerkant op mijn designpapier geplakt en aan de rechterkant heb ik de Stuctape van Noor!Design een stukje onder de Mandala geplakt. 


Het leuke label is ook een stans uit de kit Labels & Tags en de tekst gefeliciteerd komt van de Hobbizz stempel Gefeliciteerd uit de gelijknamige kit. 
Hieronder dan mijn hele kaartje. 


Je bent nu al bij een aantal Hobbizz meiden langs gehopt, dan mag je nu door hoppen naar Corry

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)









3 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...