Volg mij......

Ship ahoy.......

Lieve Bloglezer,
Op 5 mei heb ik met de Kit Seashore deze leuke Slimline kaart met pocket gemaakt. 


De basis van mijn Slimline kaart is 21 x10,5 cm, het cardstock daar op is 0,5 cm kleiner.


Van de onderste wave van de Dutch Doobadoo mal heb ik een pocket gemaakt. Ik heb de zijkanten en onderkant met 3 mm tape vastgeplakt. In de pocket zitten 2 leuke labels met teksten van het knipvel Ahoy van Bella Lulu. Dit leuke knipvel zit in de Kit Seashore. 


De stansen van de bootjes uit de kit heb ik in 3 kleuren uit gestanst en 1x keer in designpapier voor het vlaggetje. Deze heb ik opgebouwd zodat het net een bootjes zijn die op de golven varen. Ook de leuke plaatjes zijn van het Bella Lulu knipvel Ahoy uit de kit.


De labels heb ik uit gestanst met de stansen Labels & Tags uit de gelijknamige kit. Om de label te matten heb ik de stans op cardstock gelegd en om getekend, zo krijg je een mooie mat rand om je label. Een gaatje erin gemaakt en een toer touwtje er door en klaar is je label.


De leuke banner onder mijn plaatje heb ik ook uit gestanst met een stans uit de kit Labels & Tags.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...