Volg mij......

Ik vind je lief.......

Lieve bloglezers,
Zaterdag 22 mei heb ik met de super gave Kit Ik vind je lief deze toffe Slimline kaart met 3 shakers gemaakt. Ik vind het maken van kaarten met shakers altijd zo tof om te doen en deze Slimline mal van Dutch D0obadoo uit deze kit leent zich daar uitstekend voor. 


Voor de basis van deze Slimline kaart heb ik het krijtpapier uit de Kit Krijtpapier + Schuurblokje gebruikt. Ik heb een stuk van 11 x 21.5 cm gesneden en de randen bewerkt met het schuurblokje. Om de shakers te maken heb ik foamtape van 2 mm dik en 5 mm breed gebruikt. Je hebt namelijk hoogte nodig op je shakermateriaal te laten shaken.


In de bovenste shaker heb ik de vlaggenlijn en één van de envelopjes van het knipvel Ik vind je lief van Bella Lulu geplakt. Dit leuke knipvel zit in deze toffe  Kit Ik vind je lief. De tekst HOERA komt van de stempel Gefeliciteerd van Hobbizz uit de gelijknamige kit.


In de middelste shaker heb ik het schattige gnoompje met ijsje geplakt. Ik heb deze kleiner gemaakt. Het losse ijsje op het mica zit ook op het knipvel Ik vind je lief van Bella Lulu. 


In de onderste shaker heb ik de stans Bille's Flower van Joycrafts geplakt. Ik heb deze 2x uit gestanst, één keer in het zwart en één keer in het roze. De roze bloem heb ik opgedeeld en alleen de bloemen op de zwarte bloemen geplakt. De roze bloem heb ik ook nog beïnkt met grijs inkt op de geëmbosde gedeeltes. Hoe ik dit doe zie je in de video op ons YouTube kanaal. De link naar de video staat onderaan deze post.


Onderaan heb ik een grasrandje geplakt. De zwarte iets hoger dan de roze, zodat je iets meer body op je kaart krijgt. En uiteraard weer één van de schattige gnoompjes van het knipvel Ik vind je lief van bella Lulu.


Links aan de onderkant de prachtige bloem Bille's Flower van Joy!Crafts, deze is ook weer opgebouwd uit zwart en roze cardstock en de geëmbosde gedeeltes heb ik beïnkt met grijs inkt. Als shaker materiaal heb ik diverse sequins gebruikt. 

Hieronder een video van hoe leuk deze Slimline shaker kaart shaket. 


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...