Volg mij......

Hobbizz Bloghop - Kit Voetbal

Lieve bloglezers,
Zit je ook al klaar voor het voetballen? Wij wel met deze leuke Hobbizz Kit Voetbal maak je hele leuke Voetbal kaartjes. Hop je een rondje mee?

** klik {HIER} om de kit te bestellen **


Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee!
 
Wat moet je doen?
  • Ga 12juni 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!


Voor mijn kaartje met de Kit Voetbal moest ik ver buiten mijn comfort zone, ik heb helemaal niets met voetbal, haha. 


Voor de basis heb ik een Slimline kaart gemaakt van 11 x 21 cm. Ik heb deze uit krijtpapier gesneden en rond om bewerkt met het schuurblokje. Bij Hobbizz hebben wij een super leuke Kit Krijtpapier + Schuurblokje. Deze shop je HIER.


De stempels uit deze kit heb ik allemaal gestempeld op het stempelpapier van Joy!Crafts met de zwarte inkt uit de Kit Finese Waterproof Stempelkussens 4 stuks, deze geven een mooie scherpe afdruk op je stempelpapier. 


Zoals jullie ondertussen wel weten ben ik gek op de stansen Labels & Tags uit de gelijknamige kit. Ook op deze kaart heb ik de grote banner stans weer gebruikt en deze gemat op het krijtpapier. De tekst Gefeliciteerd komt van de Hobbizz stempel Gefeliciteerd. 


Alle stempelafdrukken heb ik uitgeknipt en de randjes een beetje beïnkt met een oranje inkt. De stans Stuctape van Noor!Design heb ik in delen geknipt en een beetje beïnkt met zwarte inkt, om wat meer contrast op mijn kaartje te creëren. 


Met de zwarte structuurpasta van Dutch Doobadoo en het mask stencil uit de Kit Voetbal heb ik mijn achtergrond op mijn kaartje gemaakt. 
Hieronder dan mijn hele kaartje voor de Bloghop. 


Je bent nu bij een aantal Hobbizz meiden langs gehopt. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat, dan mag je nu door hoppen naar

 
 Irina

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)








5 opmerkingen:

  1. Hoi Monica, wat heb ik vandaag van je genoten en op deze blog en op de lives voor de vaderdagkaart super bedankt veel ideeën opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...