Volg mij......

Santa & Dasher are having fun

 Hallo allemaal,
In de live van 26 augustus heb ik een variant op mijn kaartje van de Bloghop met de Mon Ami Santa & Dasher gemaakt. In de live heb ik het kaartje staand gemaakt en die van de bloghop was liggend. Ik heb bij dit kaartje ook weer de toffe Kit Rien Poortvliet gebruikt. 


Voor dit kaartje heb ik de standaard maat van een Slimline kaart gebruikt 21x11 cm. Eerst dacht ik Slimline kaarten dat is niets voor mij daar kan je veel te weinig op kwijt 🙈, maar daar heb ik mij best wel in vergist. Ik maak ze nu heel graag, zo leuk om te doen, gewoon verslavend!!!


Door op de foto hier boven te klikken kan je de toffe Kit Rien Poortvliet direct in de webshop bestellen. 


Met de mal Viola heb ik mijn shaker gemaakt, ik heb deze uit kraftpapier gestanst en de randen bewerkt met de witte structuurpasta van Dutch Doobadoo, je kan hier hele leuke sneeuw effecten mee maken op de randen van je kaarten en nog veel meer. Met de grootste en op twee na grootste nesting-die die bij de mal Viola zitten heb ik de rand voor mijn shaker gemaakt. Het plaatje op de achtergrond komt van één van de vellen designpapier uit de toffe Kit Rien Poortvliet.



Ik heb de prachtige mal Viola van Noor!Design als basis voor mijn shaker gebruikt. Klik op de foto hierboven om deze prachtige mal direct in de webshop te bestellen. 


Ik vind de Mon Ami stansen van Noor!Design altijd zo leuk om op mijn kaartjes te gebruiken. Hier zit Dasher voor het raam naar buiten te kijken. Dasher heb ik uit kraftpapier gestanst en daarna rondom beïnkt.


Santa hangt op zijn kop aan het raam en kijkt ook even mee naar buiten. Het is zo leuk om met deze stansen tafereeltjes te maken. De Kit Rien Poortvliet die ik bij mijn kaartje heb gebruikt is hier ook zeer geschikt voor. 


Op dit leuke kerstkaartje mag natuurlijk niet de mooie Ponsettia van Hobbizz ontbreken. Ik heb deze met Eis Kristall bewerkt en in het hart een bolletje Foam Ball Clay gedaan. De Guirlande van Noor!Design heb ik ook bewerkt met de witte structuurpasta van Dutch Doobadoo. Tussen de blaadjes heb ik nog de takjes van de Vintage Flourishes gestoken, deze heb ik uit wit cardstock gestanst.


Bij Hobbizz hebben wij ook een leuke Kerststempel met allemaal Nederlandse teksten, waaronder deze leuke "kerstgroetjes", één van mijn favoriete teksten. Als je op de foto hierboven klikt kom je direct in de webshop om deze toffe stempel te bestellen.


Ik heb nog even een filmpje van de schudkaart gemaakt zodat je kan zien hoe leuk het is om deze te maken. 


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...