Volg mij......

67th Birtday

 Hallo allemaal,
Met de toffe Kit Gentlemen of Fortune heb ik op 15 juli deze leuke Slimline kaart met pocket gemaakt. Deze kit is zo leuk om mannenkaarten mee te maken. 


Voor de basis van dit kaartje heb ik de Dutch Doobadoo mal uit deze kit gebruikt. Ik heb de Jeanspocket van deze mal nog 1x extra uitgeknipt.  De maat van de basis van deze Slimline kaart is 21x10.5 cm.


Jullie weten ondertussen wel dat ik gek ben op de stans Buckles van Noor!Design, Je kan deze op zoveel verschillende soorten kaarten gebruiken, zelfs op een mannenkaart is hij erg tof. Ik heb de Buckles hier in zilverkarton uit gestanst, het strookje designpapier erdoor is 1 cm breed en daarna heb ik het op een strook cardstock van 2,5 of 3 cm geplakt.


In deze kit zit ook de leuke set labelvellen Men's World, qua kleur passen deze perfect bij het designpapier Gentlemen of Fortune. De leuke labels met toffe teksten heb ik op mijn gehele kaartje verwerkt.


In de pocket zitten 2 leuke labels van 12,5 x 6,5 cm en een Postcard die bij de set met labelvellen zit. Op de labels heb ik ook de Buckles verwerkt en weer een leuk label van de labelvellen geplakt.


Ik wilde graag een echte Jeanspocket creƫren en heb daarvoor op de hoeken een klein rondje van zilverkarton geplakt.


Deze Slimline kaart met Pocket heeft een sluiting met een klittenbandje rondje. Voor de sluiting heb ik een stukje cardstock van 5,5 x 3 cm genomen. Op de lange kant van deze strook cardstock ril je op 1 en 1,5 cm. Aan de kant waar je niet gerild hebt knip je een puntje zoals op de foto.


Ik heb even een korte video gemaakt zodat je kan zien wat er allemaal voor leuks in de pocket zit.



Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...