Volg mij......

Kids Party time

 Hallo allemaal,
De Party collectie van Dendennis is zo leuk om kaartjes me te maken. Ik heb daar dit leuke Slimline kaartje met een los cadeau label mee gemaakt. 


De basis van mijn Slimline kaartje is 21x11 cm. Bij dit kaartje heb ik ook de scheurlinialen van Joy!Crafts gebruikt. Je kan met deze linialen heel leuk je papier scheuren. In de kit zitten 2 linialen en je hebt dan 4 verschillende scheur opties.

Door op de foto hierboven te klikken kom je direct in de webshop om deze toffe linialen te bestellen.


Ik heb de mallen van Slingeraap, Feestvarken en de Party Accessoires uit de Kit Dendennis Party gebruikt. In deze kit zitten 6 verschillende mallen van Dendennis. Aan de ballonnen heb ik een stukje hempcord geknoopt en deze zo in de hand van Slingeraap gelegd, dan lijkt het net of hij ze vast houd.


Bij dit kaartje heb ik nog een leuk cadeau label gemaakt. De maat van dit label is 6x4,5 cm, van beide hoeken heb ik een puntje afgeknipt. Hierop heb ik één van de teksten van de Hobbizz stempel Gefeliciteerd gezet.


In de Kit Dendennis Party papier zitten 3 sets met papier. Waaronder een set met uni kleuren, ik heb deze set gebruikt om Slingeraap, Feestvarken en een aantal Party Accessoires mee uit te stansen.


De tekst "Gefeliciteerd" komt ook van de leuke en veelzijdige Hobbizz stempel Gefeliciteerd. Ik heb deze op een banner geplakt van 1,5x11,5 cm en aan de zijkanten er een hoekje ingeknipt.


Mijn teksten heb ik gestempeld op het stempelpapier van Joy!Crafts, wij hebben hier een super voordelige kit met 50 vel. Door op de foto hierboven te klikken kom je direct in de webshop om deze voordeel kit te bestellen.


De leuke cadeautjes en de taart komen van de stans Party Accessoires uit de Kit Dendennis Party.


In de webshop staan ook deze handige magneetmappen van Dendennis ik heb hier al mijn Dendennis stansjes in opgeborgen, maar je kan er natuurlijk ook allerlei andere stansjes in opbergen. 


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...