Volg mij......

Autumn is there

  Hallo allemaal,
Zaterdag 25 september heb ik met de prachtige Kit Falling Leaves deze leuke Slimline kaart met shaker gemaakt. Ik ben gewoon verslaafd aan het maken van schudkaartjes. 


Voor de basis van mijn kaartje heb ik de Dutch Doobadoo mal Herfst uit de Kit Falling Leaves gebruikt. Ik heb de tekst uit gesneden uit een stuk designpapier van 20x10 cm en deze iets naar boven uitgelijnd.  De basis van mijn kaartje is de standaard maat voor een Slimline kaart 21x11cm.


In de Kit Falling Leaves zit ook een schattig knipvel van Bella Lulu met leuke vosjes en herfst teksten. Ik heb deze tekst uit gestanst met één van de nesting dies met stiksteek van de Hobbizz Ribbon Doily en hem daarna gemat op cardstock met de bijpassende maat nesting die met de schulprand.


De leuke paddenstoelen rand uit de kit heb ik uit 3 kleuren cardstock gestanst en deze opgebouwd en in delen op mijn kaartje verwerkt. Met goud kleurige inkt en bruine inkt heb ik de stippen op mijn paddenstoel gemaakt, door ze te beïnkten voor je het papier uit de mal haalt krijg je dit leuke effect. 


De leuke stans Autumn Leaves van Noor!Design heb ik uit groen glitter karton en uit oranje cardstock gestanst en deze blaadjes op mijn kaartje verwerkt. De groene uit glitter karton heb ik ook als schud materiaal gebruikt.


Door op de foto hierboven te klikken kan je het super gave Joy!Crafts Glitter karton direct in de webshop bestellen. Klik hier als je ook de leuke stans Autumn Leaves van Noor!Design wilt bestellen.


Als schudmateriaal heb ik diverse kleuren Sequins gebruikt, wat bloemetjes uit geponst en de Autumn Leaves uit het groene Glitter karton gestanst. 

Ik heb even een korte video van mijn kaartje gemaakt, hierop zie je hoe leuk schudkaartjes zijn.



Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 

of

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...