Volg mij......

Bella Lulu Bloghop - Bedtime Bear

Dag allemaal,

Kijk eens hoe schattig het nieuwe knipvel Bedtime Bear van Bella Lulu is. Dit knipvel is heel leuk om babykaartjes mee te maken, die je dan weer leuk kan combineren met een kadootje of kleinigheidje. Daarom vandaag een bloghop met ons nieuwe knipvel Bedtime Bear.

** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **


Hieronder al vast een sneakje van mijn uitvoering met het leuke knipvel Bedtime Bear van Bella Lulu.


Wat moet je doen?
  • Ga 27 december 2021 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!


Ik ben verliefd op de schattige beertje dat ligt te slapen op een wolk. Zo kwam ik op het idee om een wolken achtergrond met sterren te maken. Ik heb hiervoor het Dutch Doobadoo Mask Art Slimline Clouds gebruikt. Ik heb de achtergrond gemaakt op het Soft Finish Cardstock 300 gms van Elizabeth Craft Designs en de kleur inkt Nuit van Izink gebruikt.


Als je op de foto hierboven klikt kan je de Dutch Doobadoo Mask Art Slimline Clouds direct in de webshop bestellen.


De sterretjes op de achtergrond zijn gemaakt met de Dutch Doobadoo Mask Art Stars A6. Ik heb hier voor de transparante structuurpasta van Dutch Doobadoo gemengd met een beetje goudglitter. De structuurpasta heb ik aangebracht met de spatels van Izink.


De teksten BABY en BOY heb ik gemaakt met de Planner Essentials 37 - Stitched Letters & Numbers van Elizabeth Craft Designs ik vind dit zulke toffe letters en cijfers. Ik heb de letters in wit en donkerblauw cardstock uitgestanst en die iets achter elkaar opgeplakt, zodat er een schaduw ontstaat.


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze toffe letters en cijfers direct in de webshop bestellen.

Hieronder zie je mijn hele kaartje. ik heb deze keer een Slimline kaart gemaakt.


 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een aantal mooie creaties. Hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  


 

Als je hier klikt kom je in de webshop van Noor & Zo.

8 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...