Volg mij......

Bella Lulu Bloghop - Springkaart

 Dag allemaal,

We hebben zoveel leuke modellen bij onze online workshops staan dat we ook deze week er weer één met jullie willen delen tijdens een bloghop. De Springkaart is gewoon een cadeautje om te mogen ontvangen.


*** Klik HIER om de Online Workshop te bestellen **



(de kosten voor deze workshop zijn 5 euro)

De inhoud van deze online workshop is als volgt:
Opbouw en uitleg kaart
  • Het is ook mogelijk om een All Inclusive abonnement te nemen als je geen enkele Online Workshop wilt missen. Wat zijn de voordelen?
- onbeperkt toegang tot alle OnlIne Workshops
- minimaal 2 nieuwe video's per week
- unieke kaartmodellen en patronen
- tips & tricks
- uitgebreide productinfo
** klik {HIER} om ons All Inclusive abbonement te bestellen **

All Inclusive Abonnement

Hieronder alvast een sneakje van mijn uitvoering van deze leuke Springkaart.


Wat moet je doen?
  • Ga 24 december 2021 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat  een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Voor mijn uitvoering van de Springkaart heb ik het designpapier Little Chef van Bella Lulu gekozen. ik ben gek op deze kleurtjes, printjes en plaatjes. In het midden heb ik de Biscuit Doily van Marianne Design geplakt. Ik heb deze uit kraftpapier gestanst en daarna het randje beïnkt met Expresso Truffle van Memento. Daarop een cirkel van designpapier en een paar leuke plaatjes.


Bij de Biscuit Doily zitten ook deze leuke koekjes. Voor het uitstansen van deze koekjes gebruik ik het Multipack cardstock 15,2x15,2 cm van Florence. Hier zitten 60 kleurtjes cardstock in en dit is super handig voor je kleine stansjes.

Als je op de foto hierboven klikt kan je het Multipack Cardstock 15,2x15,2 cm van Florence direct in de webshop bestellen.


Ook aan de andere kant heb ik een paar koekjes geplakt. De donker stipjes op de krakeling heb ik met Expresso Truffle van Memento gemaakt. Ik laat dan het cardstock in mijn stans zitten en ga daarna over de stans heen met mijn inkt.


De leuke ovaaltjes met cijfers zitten ook in de toffe set designpapier Little Chef van Bella Lulu.



Voor de letters heb ik de Planner Essentials 37 - Stitched Letters & Numbers van Elizabeth Craft Designs genomen. Deze letters zijn ongeveer 3 cm hoog en dus een mooie maat voor op mijn Springkaart.


Wil je ook deze leuke stoere letters en cijfers van Elizabeth Craft Designs bestellen klik dan op de foto hierboven.


Er zijn 6 vakjes om een letter op te plakken, maar mijn woorden waren iets korter. Vandaar dat ik wat leuke kleine plaatjes uit de set designpapier Little Chef van Bella Lulu op de lege vlakken heb geplakt.



Hierboven dan de voorkant van mijn hele kaartje. Ik vind het een super leuk model om te maken en een cadeautje om te geven.

  

De kaart heeft 4 kanten om leuke woorden op te zetten. Je kan als je wilt 4 verschillende woorden neerzetten, maar ik heb gekozen om 2x HAPPY BDAY neer te zetten.


Door op de foto hierboven te klikken kan je het leuke designpapier Little Chef van Bella Lulu direct in de webshop bestellen.

 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.

Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




 

Als je hier klikt kom je in de webshop van Noor & Zo.



2 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...