Volg mij......

Bella Lulu Bloghop - Unicorns

 Dag allemaal,

Unicorns, wie is er niet dol op! Daarom staat dit leuke nieuwe Bella Lulu knipvel met Unicorns in mooie rose en paars tinten centraal in onze bloghop. Wat zijn ze leuk hé, deze schattige Unicorns.  

*** klik {HIER} om het knipvel te bestellen **


Hieronder al vast een sneakje van mijn kaartje met het toffe knipvel Unicorns van Bella Lulu.


Wat moet je doen?
  • Ga 20 december langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Voor deze bloghop heb ik een soort vanPop-Up kaartje gemaakt. Ik heb bij het leuke knipvel Unicorn van Bella Lulu 2 velletjes designpapier uit de nieuwe papierset La La Lente van Bella Lulu gekozen. Door de leuke kleurtjes, printjes en plaatjes behoord deze nu al tot één van mijn nieuwe favorieten.


Door op de foto hierboven te klikken bestel je de leuke papierset La La Lente van Bella Lulu direct in de webshop.


Goud glitter past natuurlijk super bij de Unicorns, het maakt ze nog stralender en magischer dan ze al zijn. Ik heb voor diversen onderdelen van mijn kaartje het Goud glitterkarton van Marianne Design gebruikt.


Het hekje en de bloemetjes zijn van Carlijn Design uit de snijmallen set Slimline randen Grasranden & Wolken 3. Ook het gras en de bloemetjes op de voorkant van mijn kaartje komen hier uit. Met deze snijmallen kan je zulke leuke achtergronden maken.


De leuke Unicorn zit hier heerlijk in de maan. Deze maan komt uit de snijmallen set Dreaming bear by Marleen van Marianne Design. Ook de hartjes op de voorkant en de sterretjes op mijn kaart zitten bij deze leuke snijmallen set.


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze leuk Maan direct bestellen in de webshop.


Op het knipvel Unicorn van Bella Lulu zitten ook allemaal leuke teksten waaronder deze die ik hier op mijn kaartje heb gebruikt. Ik heb mijn tekst gemat op cardstock in de kleur Hyacinth van Florence.


Hierboven zie je de voorkant van mijn kaartje voor deze bloghop. De leuke sterren cirkel is van de snijmallen set Slimline Ster van Craft Emotions. Deze snijmallen set past natuurlijk perfect bij de Unicorns!!


Door op de foto hierboven te klikken kan je de leuke snijmallen set Slimline Ster van Craft Emotions direct in de webshop bestellen.


Hierboven zie je hoe mijn kaartje eruit ziet als je deze open klapt.

 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.

Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 



 
 

2 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...