Volg mij......

Bella Lulu Bloghop - Love letter

 Dag allemaal,


Wat zijn ze toch leuk de knipvellen van Bella Lulu. Dit is toch ook weer een leukerd met de Gnoomies. Het knipvel Love Letter is een super leuk knipvel voor je Valentijnskaartjes. We gaan vandaag weer een rondje hoppen. Hop je gezellig mee!!

** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **


Hieronder een sneak van mijn kaartje van deze toffe Bella Lulu Bloghop.


Wat moet je doen?
  • Ga 24 januari 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!


Vandaag heb ik een dubbele kaart van 15x15 cm gemaakt. Hiervoor neem je een stuk cardstock van 30x15 cm en rilt deze op de lange kant op 15 cm. Daarop plak je een stukje designpapier van 14,5x14,5 cm.


Vor mijn kaartje heb ik één van mijn randponsen van Vaessen Creative uit de mottenballen gehaald. Ik vond deze met de hartjes wel erg leuk bij dit knipvel passen. Ik heb 3 randjes van 14,5 cm geponst en 4 strookjes van 2x14,5 cm designpapier gesneden. Deze heb ik om en om en overlappend op mijn kaartje geplakt.


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze leuke randpons direct in de webshop bestellen.


De tekst van het knipvel Love Letter heb ik uit gestanst met het hartje uit de leuke combideal Another Love Story.


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze toffe combideal direct in de webshop bestellen.


Hierboven dan mijn hele kaartje. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 
 
 

Als je hier klikt kom je in de webshop van Noor & Zo.



8 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...