Volg mij......

Bella Lulu Bloghop - Snoepjesfabriek

 Dag allemaal,

Het designpapier Snoepjesfabriek van Bella Lulu is gewoon te leuk, daarom hebben we de bloghop toch door laten gaan. We hadden deze keer flink ingekocht maar het papier is helaas weer de winkel uitgevlogen en uitverkocht. Toch willen we er nog een bloghop mee organiseren om jullie nog meer inspiratie te geven met dit toffe designpapier. Hop je een rondje mee?

** klik {HIER} om het Bella Lulu papier te bestellen **


Hieronder een sneak van mijn kaartje met het toffe designpapier Snoepjesfabriek van Bella Lulu


Wat moet je doen?
  • Ga 14 februari 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!


Van de Dutch Doobadoo Card Art Jampot heb ik een Snoepjespot gemaakt. Ik vond deze tekenmal zo leuk bij het designpapier Snoepjesfabriek van Bella Lulu passen. Terwijl ik bezig was met mijn kaartje dacht ik deze mal moet gewoon een shaker worden, dat is een gemiste kans als ik dat niet doe. 


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze toffe tekenmal van Dutch Doobadoo direct in de webshop bestellen.


Ik heb er een verjaardagskaart van gemaakt. De snijmal Grote Teksten 4 van Carlijn Design is één van mijn nieuwe favorieten. Je bouwt deze mal op uit 3 lagen. De eerste laag heb ik uit designpapier gestanst, de tweede laag uit wit cardstock en de derde laag weer uit designpapier.


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze toffe snijmal van Carlijn Design direct in de webshop bestellen.


In de set designpapier Snoepjesfabriek van Bella Lulu zitten ook twee vellen met plaatjes om uit te knippen.



Jullie weten ondertussen wel dat ik gek ben op het maken van shaker kaarten. Picket Fence heeft diverse leuke doosjes met Sequins die je kan gebruiken voor in je shaker. In deze shaker heb ik er twee gecombineerd de Pink Lady en de Milk & Cookies.


 

Door op de foto's hier boven te klikken kan je deze leuke Sequins direct bestellen in de webshop.


Hierboven mijn hele kaartje van deze toffe bloghop. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 

 


Als je hier klikt kom je in de webshop van Noor & Zo.




11 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...