Volg mij......

Belle Lulu Bloghop - Bubblegum Wildlife

 Dag allemaal,

Kijk nou hoe leuk ons nieuwe knipvel "Bubblegum Wildlife" is. Het vel past bij veel kleuren designpapier. De dieren op dit knipvel zijn zo schattig, daar moet je toch een kaartje mee maken. Hop je gezellig een rondje mee?

** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **


Hieronder een sneakje van mijn kaartje. Lees je verder mee naar het eindresultaat.....


Wat moet je doen?
  • Ga 7 februari 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!


Met de snijmal Floral Twigs uit de Jenine's Mindful Art Collection Warm & Cozy heb ik een leuke bloementoef gemaakt. In het hart van de bloemen heb ik een druppel GLossy Accents gedaan. De blaadjes heb ik uit gestanst met één van de groene kleurtjes uit het Paper Pad Double sided Unicolor Pastels Essentials van StudioLight. De randje van de blaadjes heb ik beïnkt met Pistachio van Memento.


Als je op de foto hierboven klikt kan je dit handige papierblok direct in de webshop bestellen.


Ik heb de schattige Koala van het Knipvel Bubblegum Wildlife gekozen voor op mijn kaartje. Ik heb de Koala in de Craftables Passe-Partout Rectangle van Marianne Design geplakt. Deze leuke snijmal zat in de Goodybag van het Mega Hobby Festijn van 23 januari. Deze mal is nog steeds te bestellen in de webshop.


De tekst "Gefeliciteerd" heb ik gemaakt met de snijmal Grote Teksten 4 Gefeliciteerd van Carlijn Design. Deze mal bouw je op in 3 lagen.


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze leuke snijmal direct in de webshop bestellen.


Op het knipvel Bubblegum Wildlife van Bella Lulu zitten ook leuk banner teksten. Ik heb deze op het label van de Craftables Passe-Partout Rectangle van Marianne Design geplakt. 



Als je op de foto hierboven klikt kan je deze toffe snijmal van Marianne Design direct in de webshop bestellen.


Voor de basis van mijn kaartje heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Ticket genomen en deze uit het Luxe Linnen Cardstock van Bella Lulu gesneden. Alle randjes van het designpapier en kraft cardstock heb ik beïnkt met de Toffee Crunch van Memento.
 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




  



   

Als je hier klikt kom je in de webshop van Noor & Zo.


5 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...