Volg mij......

Bella Lulu Bloghop - Doosje met Pyramide Deksel

 Dag allemaal,

Ook vandaag is er weer een bloghop, vrijdag is altijd de bloghop dag van de Online Workshops. Deze keer is het een Online Workshop van een leuk doosje geworden. Hop je een rondje mee?

*** Klik HIER om de Online Workshop te bestellen **


(de kosten voor deze workshop zijn 5 euro)
De inhoud van deze online workshop is als volgt:
Opbouw en uitleg kaart
Het is ook mogelijk om een All Inclusive abonnement te nemen als je geen enkele Online Workshop wilt missen. Wat zijn de voordelen?
- onbeperkt toegang tot alle OnlIne Workshops
- minimaal 2 nieuwe video's per week
- unieke kaartmodellen en patronen
- tips & tricks
- uitgebreide productinfo
** klik {HIER} om ons All Inclusive abbonement te bestellen **

All Inclusive Abonnement

Hieronder een sneakje van mijn uitvoering van het Doosje met Pyramide Deksel. Wil je het hele doosje zien dan moet je even verder lezen......


Wat moet je doen?
  • Ga 4 februari 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Wat een super tof doosje heeft Natalie weer bedacht. Ik heb voor mijn uitvoering de nieuwste Ultimate Scrap Collection van StudioLight gebruikt.


Als je op de foto hierboven klikt kan je dit toffe Scrappapier direct in de webshop bestellen.


In deze papierset zitten ook 2 vellen met plaatjes en 2 vellen met kaartjes. 


Ik heb diverse plaatjes op het doosje verwerkt. Op de zijkant dit leuke uiltje met bril en op de andere zijkant staat een snoeppot.


Aan het lintje heb ik een label gehangen. Deze heb ik gemaakt met de kleinste maat uit de Essentials Oriƫntal Tag van StudioLight.


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze toffe snijmallen direct in de webshop bestellen.


Ik heb bij dit papier zwart en wit satijnlint gekozen om het doosje dicht te strikken.


Ik ben verliefd op het plaatje van het Franse Buldogje. Deze moest dan ook bovenop het dekseltje komen.


 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met mijn uitvoering van de Online Workshop Doosje met Pyramide Deksel.
Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  


Als je hier klikt kom je in de webshop van Noor & Zo.






4 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...