Volg mij......

Bella Lulu Bloghop - Happy Hippo

 Dag allemaal,

Maandag is de bloghop dag van Bella Lulu. We hebben weer een leuke hop voor jullie met het designpapier Happy Hippo van Bella Lulu. Hij is helaas uitverkocht, maar wij willen jullie toch nog wat extra inspiratie geven met deze toffe papierset. Vandaar dat we de bloghop door laten gaan, vele van jullie hebben het papier al in het bezit. Hop je gezellig een rondje mee!!!

 
Hieronder vast een sneakje van mijn kaartje.


Wat moet je doen?
  • Ga 31 januari langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!



Voor de basis van mijn kaartje heb ik de Dutch Doobadoo Box Art Pop Up Box gebruikt. Ik vind dit zo een leuke mal, het is net of je kaartje tot leven komt. De basis heb ik uit het Luxe Linnen Cardstock van Bella Lulu gesneden.


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze toffe mal van Dutch Doobadoo direct bestellen in de webshop.


Ik heb het Happy Hippo designpapier gecombineerd met het leuke knipvel Bubblegum Wildlife van  Bella Lulu. De twee teksten hierboven op mijn kaartje komen ook van dit knipvel.


Als je op de foto hierboven klikt kan je dit leuke knipvel direct in de webshop bestellen.


Het leuke tijgertje van het knipvel Bubblegum Wildlife heb ik uit gestanst met één van de nesting dies van de StudioLight Essentials CD83. Ik heb de grootste ovaal met schulp uit het designpapier gestanst en daar mijn plaatje op gemat. Deze set met snijmallen gebruik ik vaak bij mijn creaties. 


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze toffe set met nesting dies direct in de webshop bestellen.



In de papierset Happy Hippo zitten ook 2 vellen met plaatjes om uit te knippen. Daar heb ik mijn Pop Up kaartje verder mee gepimpt.


De angeltjes van de vlindertjes op mijn kaartje heb ik gemaakt met meeldraadjes. Dit vind ik een mooier effect geven.

Hierboven dan mijn hele kaartje voor deze toffe bloghop.  Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie. Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties. Dus hop vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

 


Als je hier klikt kom je in de webshop van Noor & Zo.

11 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...