Volg mij......

Bella Lulu Bloghop - Grote Z-Fold kaart

 Dag allemaal,

Het is vrijdag dus weer tijd voor een bloghop met een nieuwe Online Workshop. Deze keer staat de Grote Z-Fold kaart van Natalie centraal in onze bloghop. Ben je er weer klaar voor? Hop dan gezellig een rondje mee!!!

*** Klik HIER om de Online Workshop te bestellen **


(de kosten voor deze workshop zijn 5 euro)

De inhoud van deze online workshop is als volgt:
Opbouw en uitleg kaart

Het is ook mogelijk om een All Inclusive abonnement te nemen als je geen enkele Online Workshop wilt missen. Wat zijn de voordelen?
- onbeperkt toegang tot alle OnlIne Workshops
- minimaal 2 nieuwe video's per week
- unieke kaartmodellen en patronen
- tips & tricks
- uitgebreide productinfo
** klik {HIER} om ons All Inclusive abbonement te bestellen **

All Inclusive Abonnement

Hieronder een sneakje van mijn kaartje, wil je alles zien lees dan even verder......


Wat moet je doen?
  • Ga 28 januari 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat  een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Voor mijn uitvoering van de Grote Z-Fold kaart van Natalie heb ik het designpapier Little Chef van Bella Lulu in combinatie met het knipvel Sweet Cupcake van Bella Lulu gebruikt. Ik vind de kleurtjes, printjes en plaatjes zo tof van deze papierset en het knipvel. Op dit gedeelte van de kaart heb ik de Biscuit Doily van Marianne Design gebruikt en er een plaatje van het knipvel Sweet Cupcake in geplakt.


Als je op de foto hierboven klikt kan je het toffe designpapier Little Chef van Bella Lulu direct in de webshop bestellen.


Op mijn kaartje heb ik ook de Stitched Letters & Numbers van Elizabeth Craft Designs gebruikt. Ik vind dit zo een mooi lettertype en ook een mooie grote, de letters zijn ongeveer 3 cm hoog.


Ik heb de teksten van het knipvel Sweet Cupcake van Bella Lulu uit gestanst met de ovale stansen uit de Essentials CD83 van StudioLight. Een set met 4 verschillende vormen nesting dies. Ik gebruik hem regelmatig op mijn projecten.


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze toffe set met nesting dies direct in de webshop bestellen.


Met de Signo Multiliner in het wit heb ik gedoodled op het zwarte cardstock waar ik mijn tekst op heb gemat.


In de papierset Little Chef van Bella Lulu zitten ook twee vellen met plaatjes, deze heb ik over mijn hele kaartje verwerkt.



Hierboven zie je dan mijn uit voering van de Grote Z-Fold kaart van de voorkant. Ik heb de plaatjes uit de papier set Little Chef en het knipvel Sweet Cupcake, beide zijn van Bella Lulu, gecombineerd op mijn kaart. 


Ik heb beide kanten van mijn kaart gepimpt, zo is er lekker veel te zien voor de ontvanger. Ik heb de letters in twee kleuren cardstock uit gestanst en deze iets overlappend op elkaar geplakt, zodat er een schaduw ontstaat.


 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

 


 


Als je hier klikt kom je in de webshop van Noor & Zo.

3 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...