Volg mij......

I am Yours....

Hallo allemaal, 

Donderdag 3 maart mocht ik de 26ste Bella Lulu Challenge geven. Ik heb toen onderstaand kaartje met shaker samen met jullie gemaakt.


Voor mijn Challenge heb ik het knipvel Corgi van Bella Lulu gebruikt.

Hieronder het boodschappenlijstje voor dit kaartje:
Wit cardstock 30x15 cm en 1 stuk van 2x10 cm
Gekleurd cardstock 1x de op een na grootste stans van de vierkante snijmallen van Carlijn Design of een stuk cardstock van 14,2x14,2 cm en een stukje van 9x9 cm.
Designpapier 13x13 cm en 1 stuk van 2,5x12 cm.
2 cirkels mica van 7 cm
2 cirkels designpapier van 5.5 cm
cirkel stans met een diameter van 6,5 cm en van 7,5 cm
schudmateriaal
Bella Lulu knipvel
Foamtape 2 mm dik en 5 mm breed
Tackytape 3 mm
basis gereedschap

 In de video leg ik uit hoe je dit kaartje maakt.


Voor mijn kaartje heb ik het designpapier Beschuit met Muisjes van Bella Lulu gebruikt. Hierin zitten kleurtjes en printjes die leuk bij het knipvel Corgi van Bella Lulu passen.


 De rand van mijn shaker is maar 5 mm breed, daarom heb ik de Foamlines van JeJe gebruikt. deze zijn 3 mm breed en 2 mm hoog. Wil je een hogere shaker dan plak je 2 Foamlines op elkaar.

Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en vergeet niet om ook volger te worden. Graag tot de volgende keer.


Creatieve groetjes,


De video van deze live kan je terugkijken op ons YouTube kanaal:


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

  

 
1 vel Luxe Linnen                      100 vel Luxe Linnen 
                                 
Als je hier klikt kom je direct in de webshop van Noor & Zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...