Volg mij......

Bloghop Bella Lulu - Honingzoet

 Dag allemaal,

Vandaag een bloghop met het nieuwe designpapier Honingzoet van Bella Lulu. Alle meiden van het designteam hebben met deze papierset een mooie creatie gemaakt. Hop gezellig een rondje mee en laat je inspireren door al het moois!!

** klik {HIER} om het Bella Lulu designpapier te bestellen **


Hieronder een sneakje van mijn kaartje voor deze toffe bloghop.


Wat moet je doen?
  • Ga 4 april 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!


Voor deze bloghop heb ik een Flower Power kaartje gemaakt met in het middelpunt Molly met een bloemenkrans op haar hoofd. De bloemenkrans heb ik gemaakt met de Creatables Daisies van Marianne Design en met de mini pons 3 mm van Vaessen Creative heb ik een hartje in het bloementje gemaakt. Molly is het vriendinnetje van Bear Ted van Creative Craftlab en ze zijn sinds Valentijnsdag dit jaar een stelletje. 


Als je op de foto hierboven klikt kan je Bear Ted direct in de webshop bestellen.


Met de Creatables Potje van Marianne Design heb ik een shaker gemaakt. Marianne Design heeft hier passende blisters bij die precies in de opening passen. Als schudmateriaal heb ik van Picket Fence de Fall Flowers gebruikt en daar wat zwarte sequins aan toegevoegd. 


Van Elizabeth Craft Designs is er een leuke stempel met allemaal leuke beren teksten. De tekst "XOXO" zit ook op de stempel Bear Hugs van Elizabeth Craft Designs.


Door op de foto hierboven te klikken bestel je de stempel Bear Hugs direct in de webshop.


Om het dekseltje van het potje heb ik een stukje zwart hempcord gewikkeld. het leuke bijtje is een plaatje uit de papierset Honingzoet van Bella Lulu.


Hierboven mijn hele kaartje voor de bloghop met het designpapier Honingzoet van Bella Lulu. Voor de basis van mijn kaartje heb ik de vierkante snijmallen van Carlijn Design gebruikt. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 

  

  

 

Als je hier klikt kom je in de webshop van Noor & Zo.

25 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke schudkaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zwart maakt het honingzoet wat pittiger, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een super leuk gaaf schaker kaartjr met molly er bij met al die mooie bloemetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk met Ted erbij. Die Ted is echt overal inzetbaar! Heel leuk. Dank je wel!🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie shakerkaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauhhh dat is een gaaf kaartje die je gemaakt hebt.
    Superleuk met die shakers😍

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...