Volg mij......

Bon Voyage Paris

Vandaag van mij een kaartje met de nieuwe collectie Parisian van Signature Collection by Sara Davies. Deze collectie is helemaal in de stijl van Parijs, met onder andere een heel mooi paperpad van 20 x 20 cm, super gave stempels en stansen. 

Als basis heb ik dit keer de Dutch DooBaDoo Dutch Shap Art Chord A5 gebruikt. Deze heb ik uit zwart cardstock gesneden en daarna gemat met grijs cardstock en als laatste een van de mooie vellen in een aqua/groen tint uit het mooie paperpad.


**klik hier om dit mooie paperpad te bestellen**


Verder heb ik de stansen Bon Voyage (fiets) en Scenic France (stads scenes) gebruikt. De fiets heb ik 2 keer uit gestansd 1x in grijs cardstock en 1x in aqua/groen, de fiets in aqua/groen heb ik bewerkt met Distrss Ink Hoickory Smoke.



De kaart heb ik verder opgepimpt met allemaal leuke stansjes van Noor Design, de bloemen heb ik gestansd uit een vel lila/rose dessinpapier uit het mooie paperpad. De strik op het label is gemaakt van kant van Vaessen Creatief en deze heb ik met een splitpen vastgezet. 


De stempel komt uit de stempelset Everyday Greetings uit de Parisian Collection. Deze heb ik gestempeld met Versafine in de kleur Smokey Grey.

** Klik hier om deze leuke stempelset te bestellen**


Ik hoop dat ik je geïnspireerd heb met dit leuke kaartje.

Liefs Monica 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Home Made 4 You webshop: (Door op onderstaande foto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



 Bon Voyage







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...