Volg mij......

Lovely Lily


Hallo Allemaal,


Dit is mijn eerste kaartje als Gastdesigner voor Noor & Zo. De aankomende 2 maanden mag ik hier gastdesigner zijn, ik ben hier super blij mee en voel mij vereerd.  Ik heb er voor gekozen om een kaartje te maken met de Dutch DoobaDoo mal Dutch Shap Art Label 5 A5 samen met het paper bloc Dreaming in de Sky.


Ik wilde graag een bewegend kaartje maken en heb hier voor de Suprise Wheel van Joy!crafts gebruikt. 


Door het hoorntje van de Unicorn Lily te bewegen naar links en rechts komen er vlindertjes te voorschijn. 


De vleugeltjes heb ik bewerkt met Distress Ink Dusty Conrad en de haren en staart met Versmagic White Cloud.


  Aan de zijkanten heb ik een rand gemaakt met de randpons vlinder en de losse vlinders zijn uit de ponsenset vlinder, beide zijn van Vaessen Creatief. Op de vlinders heb ik pareltjes geplakt.

6011/0596 Paper bloc Dreaming in the sky

De grasrand heb ik in 2 kleuren groen uitgestansd en daarna bewerkt met Distress Ink Peeled Paint. De bloem is de Floral Delight en deze heb ik in 3 kleuren uitgestansd.



 Onder de bloemen en blaadjes heb ik een stukje lila weblint geplakt.  Boven aan de kaart heb ik van wit kant een strik gemaakt en deze vast gezet met een splitpen.





Ik hoop dat jullie mijn eerste kaartje leuk vinden en er door geïnspireerd zijn.

 Vintage Flouishes Floral Delight

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande links te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Paper bloc Dreaming in the Sky


 Dutch DoobaDoo Label 5 A5



 Mon Ami Unicorn Lily




 Vintage Flouishes Floral Delight



 Suprise Wheel

 Randpons vlinder
 Ponsenset vlinders

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...