Volg mij......

Butterfly's

Hallo allemaal,


Deze maand mag ik gastdesigner zijn op het blog van Joycrafts, ik vind dit een grote eer. De producten van Joycrafts behoren tot mijn favorieten.
Als gastdesigner mag ik 2 kaarten maken en hiervoor ik de 3 mooie producten ontvangen.


Voor mijn eerste kaartje heb ik als basis van Dutch DooBaDoo de Dutch Card Art Ticket A5 gekozen. Deze heb ik gesneden uit wit cardstock, daarna uit donkerrood cardstock en als laatste een vel van het Dessinpapier Pink Petals. Alle randen heb ik bewerkt met de distresseren daarna beïnkt met Distress Ink Vintage Photo. Aan de achterkant heb ik de cardholder geplakt, zodat de kaart mooi blijft staan. 
Uit de labelvellen van Pink Petals heb ik een paar leuke labels gekozen en het plaatje komt ook uit deze set. 



Op het kleine gedeelte heb ik Bille's Leaf en Bille's Flower verwerkt, deze 2 stansen zaten in het pakket wat ik van JoyCrafts heb ontvangen. 
Beide heb ik bewerkt met Distress Ink Vintage Photo, Bille's Flower heb ik nog een 2de keer uitgestansd, 1x in Sugar Beet/oud roze en 1x in Casis/donker rood. Boven heb ik de Chysant geplakt. 




Verder heb ik de 3D Butterflies en de Crafty Cocktail Butterflies verwerkt op de kaart. 
Op de bloemetjes en de ruggetjes van de vlinders heb ik pareltjes gemaakt.


Ik hoop dat ikju;ie heb geïnspireerd met dit leuke kaartje,

Liefs Monica

Hieronder een overzicht met de gebruikte producten van JoyCrafts:





JoyCrafts NoorDesign Labelvellen Pink Petals 6011/0412



 JoyCrafts NoorDesign Dessinpapier Pink Petals 6011/0594

JoyCrafts Bille's Leaf 6002/1248


JoyCrafts Bille's Flower 6002/1249

JoyCrafts 3D Butterflies 6002/0554


JoyCrafts Cardholder 6002/0290


JoyCrafts NoorDesign Floral Flourishes Chrysant 6002/0972


JoyCrafts NoorDesign Crafty Cocktail Butterflies 6004/0014


JoyCrafts NoorDesign frame Sophi 6002/1112


JoyCrafts NoorDesign border Sophi 6002/1113

1 opmerking:

  1. Hoi Monica,
    dat is zeker een eer!
    En je hebt een heel gave kaart gemaakt! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...