Volg mij......

Bella Lulu Baby


Welkom op mijn eerste Bella Lulu bloghop. Ik hoop dat jullie mijn bijdrage leuk vinden.

Vandaag staat het knipvel Baby van Bella Lulu centraal in de bloghop. Ik heb het gecombineerd met het mooie designpapier Vintage Baby Girl en de bijpassende labelvellen.

Wat moet je doen?

  • Ga 11 maart langs de blogs van alle Noor en Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug op het blog van Noor! en Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hop dus gezellig langs alle blogs van de Noor! en Zo meiden en laat een reactie achter en laat je inspireren!

Dit is mijn kaartje


Als basis heb ik van Dutch DooBaDoo de Dutch Shape Art Cloud gekozen. Ik heb hier een eassel kaart meegemaakt. De mal heb ik geknipt uit craft cardstock en voor de eassel heb ik een stuk craft cardstock van 15 x 30 cm genomen en dit gerild op 15 cm en 22.5 cm. Het dessinpapier heb ik gemat op een bijpassende kleur cardstock voor ik het op de basis van craft heb geplakt. 
Langs alles heb ik de paperdistresser gebruikt en daarna beïnkt met de Distress Ink Vintage Photo. 



Dutch DooBaDooShape Art Cloud 470713145

NoorDesign labelvellen Vintage Baby Girl 6011/0416

NoorDesign dessinpapier Vintage Baby Girl 6011/0606

Verder heb ik allemaal andere leuke stansjes gebruikt, waaronder de Floral Delight, de takjes hiervan heb ik in creme kleurig cardstock uitgestansd en daarna bewerkt met de Distress Ink Vintage Photo. De wieg en de rammelaar komen uit de Little Woodland Adventures van Dendennis.

Dit is mijn kaartje geworden.


Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met deze kaart en het leuke knipvel baby van Bella Lulu


Je mag nu terug hoppen naar het blog van Noor en Zo en daar een leuke reactie achterlaten.

Hieronder vind je de gebruikte materialen van deze kaart:





 



 














11 opmerkingen:

  1. Wat mooi een vintage babykaart, met zo,n lief plaatje,je zou eerder een vintage plaatje verwachten,en wat een hoop details bedankt voor het idee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Monica. Ik vind het altijd zo kunstig hoe jullie de kleuren en materialen weten te combineren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gastdesigner, zeker niet onderdoend voor de rest. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo ik begon te lezen en dacht: huh waar is het kaartje.... maar het mooiste bewaard voor het laatste stukkie! Ik vind hem erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje!Mooie kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf!! Ontzettend mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo gaaf en mooi met de wolk erop.

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...