Volg mij......

DenDennis Kitty Cat

Vandaag van mij een kaartje waar ik met verschillende mallen uit de Party lijn van Dendennis een kat heb gemaakt. 

Als basis heb ik van Dutch DoobaDoo de Dutch Card Art Houses gebruikt, deze heb ik uit craft cardstock geknipt en het dessinpapier is van Franciens katten, Spelen met Franciens katten van Joycrafts. Het plaatje van de katten komt ook uit de set van het dessinpapier.


De borders aan de zijkant van de kaart zijn gemaakt met de randpons vlinder van Vaessen Creatief en de losse vlinders komen uit een set van 3 vlinder ponsen, ook deze is van Vaessen Creatief. 
Alle randen van het cardstock en het dessinpapier heb ik bewerkt met de paperdestresser en daarna beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.


De zwarte kat aan de linkerkant van de kaart staat op één van de vellen uit het dessinpapier. Aan de rechterkant heb ik een hekwerk met klimop en bloemetjes gemaakt van diverse stansen. 
De katten die ervoor lopen zijn de kittens van Franciens katten, de bruine heb ik uit craft cardstock gestansd en daarna beïnkt met Distress Ink Vintage Photo en de zwarte is gestand uit Chalk papier van Joycrafts en daarna ben ik er met een schuurblokje overheen gegaan en zo komen de witte vlekjes en strepen te voorschijn op het katje. 
De grijze kat in het midden van de kaart is opgebouwd uit 5 stansen van de Dendennis Party lijn, het Feestvarken, de Partypooper, Slingeraap, Discobal en Pakezel. Zo zie je dat je met verschillende stansen bij elkaar weer andere dieren kan creeëren. 



De losse kattekopjes die je op de kaart ziet zijn de Tijgernootjes van Dendennis uit de Party lijn. Dit is een snijmal die maar eenmalig is uitgebracht.
Op de bloemetjes en de lijfjes van de vlinders heb ik pareltjes aangebracht met de Pearlmaker Chrystal van Dutch DooBaDoo en van Nuvo de Chystal Drops Autumn Red. 

Hieronder een overzicht van de materialen die ik heb gebruikt voor deze kaart:
De kat is opgebouwd uit onderstaande stansen:

Feestvarken 6002/3113


Partypooper 6002/3117


Slingeraap 6002/3116


Discobal 6002/3115


Pakezel 6002/3112


Spelen met Franciens katten 6011/0578


Vaessen Creatief Randpons Vlinder 2137-042
Vaessen Creatief figuurpons vlinder set van 3 21449-006

Precious Marieke Wunderfull Christmass PM10009


NoorDesign Branches Leaves 6002/0939


NoorDesign Vintage Flourishes Grass 6003/0137


NoorDesign One of a kind Alfabet 6002/0799


NoorDesign Winter Wishes Birch Trees 6002/0928


Dutch DooBaDoo Dutch Card Art Houses 470.713.311


NoorDesign Floral Flourishes vogelhuis 6002/0195


JoyCrafts Grass with butterflies 6002/1133

NoorDesign Little Hapiness Flowers 6002/0774




1 opmerking:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...