Volg mij......

Farewell

 Hallo allemaal,
Donderdag 22 oktober heb ik met de kit Farewell twee mooie condoleance kaarten gemaakt. Persoonlijk vind ik dit een heel moeilijk onderwerp om kaarten voor te maken. Maar met deze mooie kit heb je alles compleet om voor deze gelegenheid een mooie serene kaart te maken. Het patroon van deze kaart zit exclusief bij de kit Farewell.


In deze kit zitten twee designpapier sets, de Condoleance en de Farewell. Allebei zijn heel mooi om condoleance kaarten te maken. De een wat meer geschikt voor vrouwen en de ander voor mannen vind ik, maar dat blijft toch heel persoonlijk.


Voor de kaart hierboven heb ik het designpapier uit de set Farewell gekozen. Aan de linkerkant heb ik de mooie duif gestempeld uit de stempelset Sterkte, deze zit ook in de kit Farewell. Op het midden en aan de linkerkant heb ik een van de bloemen in verschillende maten gestempeld. Op deze kaart heb ik de stans "Met oprechte deelneming" in het midden van de kaart geplakt.

Voor de kaart hierboven heb ik het designpapier uit de set Condoleance gebruikt. Dit zijn mooie zachte roze en groengrijs tinten. Het mooie van de designpapier sets vind ik altijd dat alles bij elkaar past. Op deze kaart heb ik aan de linkerkant twee bloemen uit de stempelset Sterkte gestempeld en op het midden een mooie vlinder. De stans met de tekst "Met oprechte deelneming" Heb ik over de hele breedte van de kaart verwerkt door deze niet in te korten. Deze stans is een zogenoemde no-end stans. 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden.



De video van deze kit is nu terug te zien op het YouTube kanaal van Hobbizz


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...