Volg mij......

Purrfect Kitties - Travel Basket

Hallo allemaal,
Dinsdagavond 13 oktober heb ik live deze leuke kaart met poezenmand gemaakt. Dit is echt een cadeau om te geven aan een poezen liefhebber. Het patroon van deze poezenmand krijg je gratis bij de kit Purrfect Kitties Dierendag.


Voor de basis heb ik een stuk cardstock van 23x17,5 cm genomen en daarop een stuk van 22,5x17 cm en het designpapier is 22x16,5 cm. De hoekjes heb ik met een sculpt pons gedaan. De grootste strook designpapier in de lengte is 23x7,5 cm en daarop een stuk van 23x7 cm. Eronder heb ik een leuk sierrandje geplakt.  Het poesje dat in de poezenmand zit is een plaatje dat in de set van de labelvellen Purrfect Kitties. Deze set zit in de kit samen met het designpapier, Dutch Doobadoo mal en het patroon van de poezenmand.


De Dutch Doobadoo mal heb ik geknipt uit cardstock en de letters uit designpapier. Ik wilde de mal graag twee keer matten en heb de uitgeknipte nog maal op cardstock gelegd en daarna een paar mm erom heen geknipt. De speeltjes zijn gemaakt van Chenille draad (pijpenragers). Met Hempcord heb ik er nog een belletje aangeknoopt. Deze speeltjes heb ik met het lijmpistool vastgeplakt. Aan het mandje heb ik een label gestrikt met Hempcord en nog een leuke banner op de zijkant geplakt. Op verschillende plekken op de basiskaart heb ik nog andere leuke labels en tags geplakt.


Aan de zijkant heb ik nog een leuk label geplakt, met één van mijn favoriete teksten van de labelvellen. Aan de onderkant van beide zijkanten heb ik een randje geplakt onder een strookje designpapier. Op de onderkanten, de sluiting en het handvat heb ik pareltjes geplakt.


Ook aan de achterkant heb ik nog een leuk label geplakt. In de video leg ik uit hoe je het poezenmandje in elkaar zet en de kaart verder opbouwt. 

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...