Volg mij......

Ducks & Gooses - Theatercard

 Lieve Bloglezers,

Op zondag 9 januari hadden wij een leuke marathon met de kit Ducks & Gooses. Ik heb in mijn LIVE een theaterkaart gemaakt, het patroon van deze kaart krijg je gratis bij de kit Ducks & Gooses. 


Voor mijn kaartje heb ik het prachtige designpapier Lavender Garden gebruikt uit de kit designpapier Lavender Garden + Prima ballerina. In de kit Ducks & Gooses zit ook het schattige knipvel Baby van Bella Lulu. De tekst en het plaatje komen van dit knipvel. 


De stansen die bij deze kit zitten is de set Ducks & Gooses uit de One of a Kind serie van Noor!Design. Ik heb alles uit de kleur cardstock off-white van Florence gestanst en de randjes beïnkt. Het geëmbosde gedeelte van de stansjes heb ik beïnkt voor ik het uit de stans haalde. Op de voorkant heb ik een grasrandje geplakt waar de kuikentjes in lopen.


Van het plasje water uit de stansen set heb ik een kei gemaakt en deze in off-white en donkergroen cardstock gestanst. Achter de kei heb ik het Lelietje van Dalen gezet. 


Op het schuif gedeelte zit de zwemmende eend en op de achtergrond op een kei met een kuikentje met mama eend. De blaadjes zijn van de Little Happiness stans Lily of the Valley. 


De baby's van het knipvel van Bella Lulu zijn zo schattig. Ik heb voor deze kaart de baby met het kikkermutsje gekozen, omdat ik die qua kleur mooi bij het desingpapier vind passen. Alle randjes van het designpapier heb ik bewerkt met de paper distressser en daarna beïnkt.


Als voorbeeld voor de LIVE heb ik bovenstaande kaart met het zelfde designpapier gemaakt, maar met cardstock in de kleur clematis van Florence.
Hieronder het filmpje van de kaart .

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 



De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)







1 opmerking:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...