Volg mij......

Happy Easter

Lieve Bloglezers,

Op zondag 7 maart heb ik met de kit Houten Paasei dit leuke Paasei gepimpt. In deze kit zit ook de Mon Ami Fiona van Noor!Design en de Build Up Bunny van Dutch Doobadoo. 


Her mooie houstructuur papier komt uit het blok Vintage Woods, deze zit in de kit Designpapier Let it Snow + Vintage Woods. 


In het Paasei van kunstof heb ik wat stro gedaan en op de achterste deel van het Paasei heb ik de Guirlande van Noor!Design geplakt. Deze heb ik in 2 kleuren cardstock uit gestanst en in delen geknipt. In het Paasei zit de leuke Mon Ami Fiona. Het strikje op het Houten Paasei heb ik gemaakt van hetzelfde houtstructuur papier en er op een mooi bloemetje uit de set Artificial Flowers geplakt.


Links op het Houten paasei heb ik de Build-Up Bunny van Dutch Doobadoo gezet en zij heeft een zelfde strikje. Deze strikjes heb ik gemaakt met de notch pons die bij de kit Envelopmaker zit. 


Aan de rechterkant heb ik de Guirlande geplakt en daar wat bloemen uit de set Artificial Flowers bij geplakt. Op de achtergrond staat ook het Lelietje van Dalen uit de Little Happiness serie van Noor!Design, ik vind deze zo mooi.


Op de voorgrond rechts een volgens nestje en daarop weer de schattige Mon Ami Fiona. Op de basis heb ik wat stro geplakt met het lijmpistool en daarop delen van de Guirlande en bloemen en besjes uit de set Artificial Flowers.


In Kit 3 - Kit Bella Lulu Knipvellen zit een heel leuk knipvel met Paashaasjes en andere leuke elementen voor Pasen. De tekst, de Paaseitjes op de grond en de worteltjes in de pootjes van Bunny komen van dit knipvel.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...