Volg mij......

Little Girl

Lieve Bloglezers,
Op 15 januari heb ik een leuk cadeaudoosje met easel gemaakt. Ik heb hierbij het knipvel Vintage Baby Girl van Bella Lulu uit  Kit 3 - Bella Lulu knipvellen gebruikt en het designpapier Prima Ballerina uit de kit designpapier Lavender Garden + Prima Ballerina. Het patroon van dit leuke easeldoosje krijg je gratis bij Kit 3 - Bella Lulu knipvellen.


In de video leg ik uit hoe je dit leuke cadeaudoosje met  easel in elkaar zet. De basis van het doosje heb ik gemaakt van cardstock in de kleur Clay van Florence. Op de easel heb ik een cirkel van 9,5 cm uit designpapier geplakt en daarop weer de grootste cirkel van de mooie Angel mal. Van een van de andere cirkels van de Angel mal heb ik stukjes hier en daar op mijn doosje verwerkt. 


Aan de voorkant van de easel heb ik één van mijn favoriete stansjes gebruikt uit de Little Happiness serie van NoorDesign de Lily of the Valley. 


De leuke tekst en het beertje komen van het knipvel Vintage Baby Girl uit Kit 3 van de Bella Lulu knipvellen. In heb deze met een cirkel stans uit gestanst en daarna op één van de onderdelen van de Angel mal geplakt. 


Om de easel te laten staan heb ik een strookje designpapier van 1x5,5 cm geplakt op dubbel foamtape van 2 mm dik. Ik heb dit aan het voorste deel van het strookje papier geplakt, zodat de easel er mooi achter blijft staan. Ervoor heb ik een stukje cardstock van 4 mm x 5,5 cm geplakt. 


Als voorbeeld heb ik het cadeaudoosje met easel met het leuke designpapier Seashore gemaakt uit de kit designpapier Seashore + Ten Miles. Voor de easel van dit doosje heb ik een stuk cardstock van 8x8 cm genomen. Bij dit designpapier heb ik voor de basis de kleur Steel van Florence gekozen.


 Bij het designpapier Seashore past perfect het knipvel Seashore van Bella Lulu uit Kit 3 - Bella Lulu knipvellen gebruikt. Ik vind dit zo een leuk knipvel in prachtige maritiem kleuren. 

 Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)












1 opmerking:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...