Volg mij......

Winter Scene

 Lieve Bloglezers, 

Op 6 januari heb ik met de mooie Angel mallen van Noor!Design en de Jilliez Card Creator mallen een leuke winterkaart gemaakt. 


Voor de basis heb ik de Jilliez Card Creator Emily gekozen. Ik heb de grootste maat uit zwart cardstock geknipt, een maat kleiner uit cardstock in de kleur Clay van Florence geknipt en de derde uit designpapier. Voor de stroken op de kaart heb ik twee stukken designpapier gesneden, 1 van 15x7 cm en 1 van 15x5cm. De randmal Angel heb ik 4x uit gestanst en deze in stukken geknipt en verdeeld langs het designpapier.  


Onder de grootste cirkel van de Angel mal heb ik een cirkel cardstock van 12,5 cm geplakt en onder de tweede cirkel heb ik een cirkel designpapier van 9,5 cm geplakt. Het plaatje is van het Bella Lulu knipvel Winter Scene uit Kit 2 - Bella Lulu knipvellen.


Uit de Angel mal komen hele leuke cirkels die je kan gebruiken om leuke teksten op te plakken. Ik heb hier de cirkel gebruikt die uit de derde maat valt.


Het mooie Lelietje van Dalen heb ik dit keer in zwart en wit opgebouwd. De kleinste cirkel heb ik hier en daar verwerkt op mijn kaart. Twee van de andere cirkels heb ik in delen geknipt en op verschillende plekken op mijn kaart verwerkt. De cirkels van de Angel mal heb ik allemaal vastgeplakt met de Glue-sheets van Joycrafts. Deze zijn hier uitermate geschikt voor.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...